AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Hei. Jeg jobber for en stor bedrift. Våres nærmeste ledere er skiftledere. Men vi har også avdelingsledere. I noen saker som er litt komplikasjon i må vi forholde oss til avdelingsledere. Jeg flyttet til en ny avdeling for ca 6 måneder siden nå. Vurderer å klage på avdelings lederen pga kommunikasjonssvikt. Lønner det seg? Skal også gjøre dette anonym. Anonymkode: 8bc31...f17 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Om det lønner seg? Hva tror du? Vedkommende får sparken pga. anonym klage? Anonymkode: 7202a...c61 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Når du gjør det anonymt får leder ikke gjort noe med det. Det blir jo kun en påstand man ikke får utforsket. Stå for det du mener og bli med på å finne en løsning. Anonymkode: 67129...d71
Leifern Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Om du forteller litt mer om hva vedkommende har gjort, så er det kanskje lettere å gi deg en anbefaling. Generelt må det være nokså graverende for at det skal ha noe for seg å si fra.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #6 Skrevet 27. juni 2018 Rett og slett hvergang vi trenger noe hjelp- Som er innafor hans arbeids oppgaver, så får vi ikke noe hjelp av han. Eller noe det er viktig ting, skriver til han, så får vi ikke noe svar. Det går an desverre ikke å snakke med han, han tror han er kongen og styrer alt. Så er ikke verdt det. Anonymkode: 8bc31...f17
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #7 Skrevet 27. juni 2018 Uff. Har hatt en sånn leder jeg og. Han fikk sparken etter 9mnd...pga dette og andre ting. Kan du ikke snakke med hans leder der igjen? Anonymkode: 19cdf...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #8 Skrevet 27. juni 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff. Har hatt en sånn leder jeg og. Han fikk sparken etter 9mnd...pga dette og andre ting. Kan du ikke snakke med hans leder der igjen? Anonymkode: 19cdf...2dd Jepp. Jeg sendte klagen til hans leder og i henhold til regelverket. Og han skrev tilbake og sa at han skulle ta dette seriøst og ta en prat med han. Anonymkode: 8bc31...f17
Duff Skrevet 27. juni 2018 #9 Skrevet 27. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Jeg sendte klagen til hans leder og i henhold til regelverket. Og han skrev tilbake og sa at han skulle ta dette seriøst og ta en prat med han. Anonymkode: 8bc31...f17 Så bra. Det er altfor mange dårlige ledere. Håper det blir tatt tak i nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå