Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg jobber for en stor bedrift. Våres nærmeste ledere er skiftledere. Men vi har også avdelingsledere.  I noen saker som er litt komplikasjon i må vi forholde oss til avdelingsledere. 

Jeg flyttet til en ny avdeling for ca 6 måneder siden nå. Vurderer å klage på avdelings lederen pga kommunikasjonssvikt.  Lønner det seg? Skal også gjøre dette anonym.

Anonymkode: 8bc31...f17

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det lønner seg? Hva tror du? Vedkommende får sparken pga. anonym klage?

Anonymkode: 7202a...c61

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når du gjør det anonymt får leder ikke gjort noe med det. Det blir jo kun en påstand man ikke får utforsket. Stå for det du mener og bli med på å finne en løsning. 

Anonymkode: 67129...d71

Skrevet

Om du forteller litt mer om hva vedkommende har gjort, så er det kanskje lettere å gi deg en anbefaling. Generelt må det være nokså graverende for at det skal ha noe for seg å si fra.

Skrevet

Har du prøvd å snakke med vedkommede om det?

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett hvergang vi trenger noe hjelp- Som er innafor hans arbeids oppgaver, så får vi ikke noe hjelp av han. Eller noe det er viktig ting, skriver til han, så får vi ikke noe svar. 

Det går an desverre ikke å snakke med han, han tror han er kongen og styrer alt. Så er ikke verdt det.

AnonymBruker
Skrevet

Uff. Har hatt en sånn leder jeg og. Han fikk sparken etter 9mnd...pga dette og andre ting.

Kan du ikke snakke med hans leder der igjen?

Anonymkode: 19cdf...2dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff. Har hatt en sånn leder jeg og. Han fikk sparken etter 9mnd...pga dette og andre ting.

Kan du ikke snakke med hans leder der igjen?

Anonymkode: 19cdf...2dd

Jepp. Jeg sendte klagen til hans leder og i henhold til regelverket. Og han skrev tilbake og sa at han skulle ta dette seriøst og ta en prat med han. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Jeg sendte klagen til hans leder og i henhold til regelverket. Og han skrev tilbake og sa at han skulle ta dette seriøst og ta en prat med han. 

Så bra. Det er altfor mange dårlige ledere. Håper det blir tatt tak i nå. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...