Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 Jeg hadde visst veldig god selvtillit :o Og var tvangsfri og angstfri http://www.psykisksund.dk/
Gjest Lizzi Skrevet 4. mars 2005 #2 Skrevet 4. mars 2005 Jeg hadde ganske mange problemer jeg. Og egentlig var det ikke overraskende heller...
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 ¨Testen virker jo bra, men tanken på at det er et salgstriks slo meg å? Men den var visst godkjennt og evaluert av fagpersonell, så den skulle vel være seriøs da? Men det kommer vel ann på dagsformen å
Leviin Skrevet 4. mars 2005 #4 Skrevet 4. mars 2005 Fullstendig angstfri og tvangsfri (maks poengsum) og fullstendig ustresset også Ellers "scoret" jeg innenfor hvitt eller grønt på det aller meste.
Gjest Moonshadow Skrevet 4. mars 2005 #5 Skrevet 4. mars 2005 Jeg hadde ganske mange problemer jeg. Og egentlig var det ikke overraskende heller... Samme her
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #6 Skrevet 4. mars 2005 Jeg har visst en del problemer... men jeg synes ikke selv at jeg har det...
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2005 #7 Skrevet 4. mars 2005 Jeg har visst en del problemer... men jeg synes ikke selv at jeg har det... Men da har du ikke de da, alt var ikke bra på meg, tror faktisk at det jeg var mest glad for at var bra var håp. Du vet best selv, er sikkert litt spørs på hvordan man ser det å
Arkana Skrevet 4. mars 2005 #8 Skrevet 4. mars 2005 Fullstendig angstfri og tvangsfri (maks poengsum) og fullstendig ustresset også Ellers "scoret" jeg innenfor hvitt eller grønt på det aller meste. Akkurat det samme her.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #9 Skrevet 4. mars 2005 scora dårlig på sinnekontroll og nervøsitet, halvveis på trivsel o.l, men omtrent full pott på seksuell tilfredstillhet og fysisk sunnhet... Hehe - tror testen sier mye om hvordan man ser på sine egne behov, i hvert fall, ute at jeg tror en psykolog kunne sagt så veldig mye om meg bare utfra grafene:)
Gjest Bellatrix Skrevet 4. mars 2005 #10 Skrevet 4. mars 2005 ¨Testen virker jo bra' date=' men tanken på at det er et salgstriks slo meg å? Men den var visst godkjennt og evaluert av fagpersonell, så den skulle vel være seriøs da? Men det kommer vel ann på dagsformen å [/quote'] Man kan jo ikke ta testen helt seriøst. En del av spørsmålene handler mer om personlighet enn om psyke. Man kan fint være innadvendt uten å ha problemer. At jeg trener betyr heller ikke at jeg er i god form. Artig test, men man må ta resultatet med en klype salt. Jeg fikk forresten omtrent 50/50 på gult og grønt. En rød og en hvit.
Lillesøster Skrevet 4. mars 2005 #11 Skrevet 4. mars 2005 Gidder ikke ta den, jeg vet at jeg er frisk. :-)
Tigerlily Skrevet 4. mars 2005 #12 Skrevet 4. mars 2005 Testen passet godt den. Det aller meste på hvitt, noen på grønt, og tre på gult. De tre på gult var forventet, jeg er mye syk (infeksjoner og sånn), jeg er ikke flink med sinne (det kommer ikke ut, men blir sperret inne), og fordi jeg er veldig lettrørt/har lett for å gråte så har jeg visst problemer med følelseskontroll. Tar det med en passe klype salt.
Jellyfish Skrevet 4. mars 2005 #13 Skrevet 4. mars 2005 Jeg har visst problemer med å kontrollere følelsene mine :o . Trodde jeg var ganske god til det, men er jo lettrørt. Ellers passet det vel ganske godt tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #14 Skrevet 4. mars 2005 Ok jeg tok den, men jeg har ikke peiling pa hva jeg svarte pa mange sporsmal... Hva betyr nemt? Og hva betyr ramt? Jeg vet jeg har en del selvtillitts problemer som virker inn i de fleste omraader og en slitsom fortid som har foert til en del problemer... Men jeg tror ikke at det er helt fullt sa ille som den testen skulle ha det til, det er sa forskjellig fra situasjon til situasjon hva jeg ville ha svart. For eksempel det sporsmalet om man vil at en problem/vanskelig situasjon skal forsvinne ol. Der forestillte jeg meg selv pa fodebenken og tenkte ja passer veldig godt. Men det spors vel helt hva den vanskelige/vonde situasjonen er...
-Fisken- Skrevet 4. mars 2005 #15 Skrevet 4. mars 2005 Jeg er visst mer fucka enn jeg trodde Men sexlysten min er det visst ikke no galt med
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2005 #16 Skrevet 4. mars 2005 Ok jeg tok den, men jeg har ikke peiling pa hva jeg svarte pa mange sporsmal... Hva betyr nemt? Og hva betyr ramt? Ja noen av spørsmålene jeg svarte på vet jeg ikke helt sikkert om jeg forstod, sikkert derfor det kom som et sjokk på meg at jeg hadde SÅ god selvtillit, for det mener jeg at jeg ikke har
Gjest Emera Skrevet 4. mars 2005 #17 Skrevet 4. mars 2005 Interessant. Noe stemte godt, et par spørsmål stemte ikke så bra. Det med sex var ikke så lett å svare på, siden jeg ikke er i noe forhold nå.
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2005 #18 Skrevet 4. mars 2005 Interessant. Noe stemte godt, et par spørsmål stemte ikke så bra. Det med sex var ikke så lett å svare på, siden jeg ikke er i noe forhold nå. Ja nemlig, å skal det være slik at om man ikke er i et forhold så får man dårligere score på det seksuelle på testen, selv om man kanskje er fornøyd tatt forholdene i betraktning? Jeg tror egentlig det er litt vanskelig å være helt på topp fornøyd der når man er singel, eller ikke har et ukomplisert forhold til en elsker da?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #19 Skrevet 4. mars 2005 Rød: 16 Gul: 5 Grønn: 6 Hvit: 2 Jeg sliter...... Men dette var jo ikke akkurat oppmuntrende, å få det svart på hvitt at jeg tror så dårlig om meg selv og trives så lite med alt. Scoret ikke så verst på optimisme da iallfall. Har tro på at ting blir bedre en gang...
Gjest Emera Skrevet 4. mars 2005 #20 Skrevet 4. mars 2005 Ja nemlig, å skal det være slik at om man ikke er i et forhold så får man dårligere score på det seksuelle på testen, selv om man kanskje er fornøyd tatt forholdene i betraktning? Jeg tror egentlig det er litt vanskelig å være helt på topp fornøyd der når man er singel, eller ikke har et ukomplisert forhold til en elsker da? Man kan jo ha et flott sexliv alene og da . Men jeg er ikke typen på det... Men som du sier, jeg er fornøyd forholdene (eller mangel på sådanne...) tatt i betraktning. Jeg må ikke ha et aktivt sexliv for å ha det bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå