Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 Ja, jeg synes det lukter litt rart fra munnen til babyen min. Babyen får kun MME, men det har ikke luktet slik tidligere. Har merket dette kun de to siste dagene. Noen som vet hva dette kan skyldes?
Titti72 Skrevet 4. mars 2005 #2 Skrevet 4. mars 2005 Jeg vet ikke om dette er riktig,men sjekk om barnet har hvitt belegg i munnen, da kan det være Trøske (eller noe sånt).
koldbruna Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 Stemmer som Titti72 skriver,sjekk om barnet har ett hvitt belegg i munnen,det kan være trøske. Datteren min hadde det..vi prøvde med munnskyllevann som vi penslet i munnen med Q-tips,men dette hjalp ikke oss.Og det luktet surt av munnen hennes. Så vi tok kontakt med Helsestasjon,som tok kontakt med lege,slik at vi fikk en resept. Nå husker jeg dessverre ikke i farta hva det heter det vi fikk resept på.Men det hjalp Koldbruna
mzluze Skrevet 4. mars 2005 #4 Skrevet 4. mars 2005 min mann og svigermor påstår at man kan lukte om barnet ikke er i form/sykt. Jeg personlig er -litt- usikker på om det kan være mulig, men siden deiligen på 4 mnd'er her i huset aldri har vært syk eller pjusk enda så vet jeg ikke. Kanskje det kan være noe i det, og deiligen din bare er litt uttafor i formen sin? Bare en løs tanke
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #5 Skrevet 4. mars 2005 Takk for svar. Skal sjekke, for det var også det første jeg tenkte på. Jeg har ikke sett noe til nå, men skal gå nøyere til verks etterpå. Ellers så har jeg hørt at en dråpe farris skal hjelpe på trøske..
Gjest skindeep Skrevet 5. mars 2005 #6 Skrevet 5. mars 2005 en dråpe farris skal ikke hjelpa på. men du skal ha en dråpe farris sitron på en q-tips og gni det på tungen, dersom det hvite ikke forsvinner, da er det trøske. Det var ihvertfall det helsesøsteren sa til meg!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #9 Skrevet 6. mars 2005 Tror ikke hun har trøske. Men hun er jo litt tett i nesen da..kanskje dette er årsaken. Da går det vel kanskje over av seg selv da, eller..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå