Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer med brukte hvitevarer fra finn? Skal flytte ut nå i sommer og alt etter hvilken leilighet jeg får napp på må jeg kjøpe alle eller noen hvitevarer. Har ikke egentlig lavt budsjett, men ser det ligger mye hvitevarer rundt 2000-5000 på finn. Så hvis de fungerer bra kan en jo spare 5000-15000 per hvitevare bare fordi det er litt brukt. 

Hvilke hvitevarer synes dere det har vært greit å kjøpe på finn, og hvilke bør jeg kjøpe nytt? For meg er det særlig viktig at alt virker som det skal, betaler gjerne noen tusenlapper mer for et kjøleskap som faktisk er kaldt og en vaskemaskin med rikelig med programmer. 

Det er snakk om kombiovn/induksjonstopp, mikroovn, oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel og kombiskap/kjøl+fryseskap :)  Trenger ikke vare i 10 år heller, kjøper nok nye til den tid. 

Skrevet

Se etter selgere som har overtatt bolig og skal pusse opp. Solgte selv ganske nye hvitevarer fordi kjøkken skulle totalrenoveres, og jeg ikke ønsket de eksisterende hvitevarene. Noen gjorde et kupp på de jeg solgte. (Jeg var også interessert i å bli kvitt dem fort og satte prisen deretter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...