AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Var å så en skrekkfilm på Søndag (Hereditary), og det var ca. halv sal der. Hele filmen ble ødelagt av ungdom i publikum, som konstant laget klikkelyder (en karakter i filmen lager en slik klikkelyd), og konstant høylytt fnising / fliring i upassende scener. Hver gang det dukket opp nakne mennesker, så brøyt de ut i latter. Samme når noen døde. Et par andre voksne prøvde å hysje dem flere ganger, men det fungerte ikke. Hele opplevelsen var så kjip at jeg hadde lyst å spørre om å få pengene tilbake. Er det innenfor å hente vakter når det går så langt? Blir folk kastet ut? Er det mulig å spørre om erstatning eller tilgode-billett? Anonymkode: 8d4bc...521 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Er bare å si fra til vakta, da får de gjerne en advarsel, så står vakta og passer på en stund, og skjerper de seg ikke, blir de kastet ut. Sånn var det da jeg jobbet på kino. Anonymkode: 77ede...320
Gjest BearMama Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Var å så en skrekkfilm på Søndag (Hereditary), og det var ca. halv sal der. Hele filmen ble ødelagt av ungdom i publikum, som konstant laget klikkelyder (en karakter i filmen lager en slik klikkelyd), og konstant høylytt fnising / fliring i upassende scener. Hver gang det dukket opp nakne mennesker, så brøyt de ut i latter. Samme når noen døde. Et par andre voksne prøvde å hysje dem flere ganger, men det fungerte ikke. Hele opplevelsen var så kjip at jeg hadde lyst å spørre om å få pengene tilbake. Er det innenfor å hente vakter når det går så langt? Blir folk kastet ut? Er det mulig å spørre om erstatning eller tilgode-billett? Anonymkode: 8d4bc...521 Jeg er hun som ber dem holde kjeft HØYT én gang. Pleier å virke. Om ikke hadde jeg tilkalt de ansatte og fått dem kastet ut.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 Typisk norske drittunger det, de eier jo ikke respekt. Anonymkode: c6486...580 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå