AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 De har alle et felles kjennetegn: - Tar ikke var på helsa si. - Snakker og gjør mye, men ingenting er særlig morsomt (de synes det selv) eller det kommer ikke noe særlig interessant ut av kjeften på dem. - De har masse profilbilder på facebook med grimaser hvor det ofte er svart snus på tennene. Og du finner alltid et eldre bilde av dem med ustelt, lengre hår. - De er som regel fra bygda.. fler som kjenner til dette? Anonymkode: 98f09...b8e
solmåneogstjerner Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 (endret) Er ikke det jeg legger i ordet 'moroklump' ihvertfall. Det er en person som tuller mye, og det kan være morsomt til tider, men slitsomt i lengden. Og har ingenting med utseende, helse eller hvor man bor å gjøre. Endret 26. juni 2018 av solmåneogstjerner 3
Vinnerloddet Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: De har alle et felles kjennetegn: - Tar ikke var på helsa si. - Snakker og gjør mye, men ingenting er særlig morsomt (de synes det selv) eller det kommer ikke noe særlig interessant ut av kjeften på dem. - De har masse profilbilder på facebook med grimaser hvor det ofte er svart snus på tennene. Og du finner alltid et eldre bilde av dem med ustelt, lengre hår. - De er som regel fra bygda.. fler som kjenner til dette? Anonymkode: 98f09...b8e Vet ikke hva jeg ville kalt en sånn person, men morroklump er ikke av ordene jeg ville brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå