Gå til innhold

Er det noen som kan anbefale en spesifikk flink klarsynt, og hvorfor? Sliter så med kjærlighetssorg.

Anbefalte innlegg

Gjest Kritt
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så ofte jeg hører dette! Hver gang vi møter motgang skal vi likesom gå til psykolog?

Anonymkode: 83ba5...515

Mener du at man i stedet skal blakke seg på verdiløse “klarsynt”-tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så ofte jeg hører dette! Hver gang vi møter motgang skal vi likesom gå til psykolog?

Psykolog er ihvertfall billigere enn de såkalte klarsynte, googla meg fram til at prisforskjellen er ca 10 kr. pr. MINUTT. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Rumos skrev:

Psykolog er ihvertfall billigere enn de såkalte klarsynte, googla meg fram til at prisforskjellen er ca 10 kr. pr. MINUTT. 

Helt vilt hvilke priser, disse klarsynte tar for minuttet. Og du aner jo ikke om den du prater med, bare finner på ting. Går man til en psykolog, får man prate med personen ansikt til ansikt, og man kan få gode råd, om hvordan å takle kjærlighetssorgen.

Anonymkode: 8aa73...a41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hn

Anonymkode: 35dc7...0a1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er godt å få det ut.. Man m å ikke være syk for å ta en samtale med en psykolog, det er godt for sjel og sinn..

Anonymkode: 254d1...3f3

• Liker 1
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Snakk med en prest heller. Det er i det minste helt gratis. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kritt skrev:

Mener du at man i stedet skal blakke seg på verdiløse “klarsynt”-tips?

nei absolutt ikke!  live er vanskelig ikke sant. Vi kan ikke gå til psykolog hver gang vi møter motvind...Generasjonene i dag altså😂

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er godt å få det ut.. Man m å ikke være syk for å ta en samtale med en psykolog, det er godt for sjel og sinn..

Anonymkode: 254d1...3f3

kanskje lage en sånn boks som på barneskolen, hvor du kan si masse banneord i. Herregud hvordan klarte de seg før i tida?

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt vilt hvilke priser, disse klarsynte tar for minuttet. Og du aner jo ikke om den du prater med, bare finner på ting. Går man til en psykolog, får man prate med personen ansikt til ansikt, og man kan få gode råd, om hvordan å takle kjærlighetssorgen.

Anonymkode: 8aa73...a41

Man tar dag får dag, kommer seg ut. Er med venner og familie. Gjør ting man liker, holder seg opptatt. Sånn er livet, man tar dag for dag...

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker du å snakke med en klarsynt? Jeg har vært på Livsstilsguiden en del før, og ser at mange av de som ringer klarsynte om og om igjen, eller spådamer for å være mere nøyaktig, de gjør det fordi de ønsker et positivt utfall med den de er forelsket i. Det får man ikke av en spådame eller klarsynt. Det er veldig vanskelig for de fleste klarsynte/spådamer å spå utfall, fordi alle har fri vilje og alle valg påvirker utfallet. Noen ganger spår de rett, noen ganger feil, og jeg har sett mange som har ringt et titalls spådamer og listet opp hvem som sa hva etterpå, de har fått både ja og nei og vet ikke hva de skal tro på og er like langt og litt fattigere.

Men hvis du nå skal ringe en vil jeg anbefale Annelin på Eksperthjelp eller Lettelse AS, sistnevnte nettsted har forresten også flere gode. Hun har hatt rett de få gangene jeg har ringt, utfallet ble negativt, noe som hun så, og det ble lettere for meg å gi slipp og gå videre. Hun ser situasjonen, haler ikke ut tiden, og prøver ikke å få deg til å ringe igjen.

Har en histore fra Livsstilsguiden faktisk. Det var en spådame som mange ringte til en periode, tror hun har sluttet nå eller byttet linje. Hun spådde mye riktig, jeg ringte til henne også, og hun så noe helt skummelt riktig. Men på slutten av samtalen slang hun på at jeg kom til å møte en rik enkemann om 18 måneders tid, gjorde det litt mystisk, sa hun ikke kunne fortelle så mye om det etc..... Jeg var veldig skeptisk til det hun sa da, fordi kvaliteten på samtalen endret seg veldig da hun begynte å snakke om dette, jeg fikk følelsen av at hun bare løy, men hvorfor skulle hun gjøre det?
Vel, man utvekslet erfaringer på guiden om denne spådamen, og det viste seg at hun hadde sagt det samme til alle. Jeg vet ikke hvor treffsikker hun ellers var med de andre, men for meg kan jeg si at det hun så før hun begynte å snakke om dette tullet var 100% riktig og ikke noe noen kunne visst.

Samtidig, eller litt før eller etter dette, var det en spådame som skrev at noen spådamer hadde "triks" som de brukte for å få folk til å ringe igjen, for eksempel at de sa at man skulle møte en (rik) mann, for da ville vedkommende ringe tilbake for å spørre mere om dette, når det skal skje, hvorfor det ikke har skjedd enda etc. Så mange gjør altså dette selv om de ellers er flinke for å sikre seg at folk ringer igjen! Og selvsagt mange dårlige gjør det også.

Så tenk litt på det, vær kritisk til det de sier, og fortell minst mulig, ikke la dem hale ut tiden, legg på om du får en dårlig følelse og bruk sunn fornuft.

Kan også anbefale Ingunn Sigurdsdatter på facebook, hun er ikke en spådame, hun spår sjeldent om utfall, så om man kontakter henne for at hun skal spå fremtiden eller produsere et visst utfall så vil du bli skuffet. Det hun gjør er at hun gir klarhet rundt situasjonen og sender healing til det som er vanskelig, og man får en større indre ro etter å ha fått reading av henne. Jeg bruker bare henne for tiden, har sluttet helt å ringe til spådamer på teletorg.

Anonymkode: 7c5e6...de9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte etter noen som er dyktig, ikke hva andres mening om klarsynte er... Noen flere som anbefales og som helst ikke koster skjorta?

Anonymkode: 12ff8...639

• 1 år senere...
Skrevet

Det er flaut å innrømme, men de siste månedene har jeg brukt flere tusen på spådamer. Jeg spør om utfallet til noe og de sier når det skjer. Etter en uke blir jeg utålmodig og ringer igjen for å høre hvordan ståa er, eller ringer andre for å høre om de sier det samme. Det positive er at jeg har skrevet ned alt de har sagt, slik at jeg kan utelukke de som tok feil til en annen gang. Det negative er at denne kartleggingen av gode/dårlige spådamer har blitt en man i jeg ikke blir kvitt, og jeg klarer ikke å slå meg til ro og vente til den datoen de har spådd. Det er flaut, men sånn er det dessverre. Måtte bare lufte det her hvor ingen kjenner meg.

Anonymkode: 067ea...82a

Skrevet

*mani 

Skrevet (endret)

Ikke gjør dette. Det er bedre å "bare" ha hjertesorg enn å ha hjertesorg og være blakk. minus og minus blir ikke pluss i dette tilfellet. 

Endret av Dentits&dr.proktor
  • Liker 2
Skrevet
På 26.6.2018 den 0.32, AnonymBruker skrev:

Kan du navngi noen du vet er dyktig, av erfaring?

Beklager å måtte skuffe deg, TS! Men, det finnes ingen som er klarsynte. De utnytter folk som er i din sårbare situasjon og tjener på det. Ta heller kontakt med en psykolog om du trenger å snakke med noen! :)

Skrevet

Prøv Khibra eller Una, de har vært de jeg har brukt når jeg har trengt ett råd eller to.

Anonymkode: 23455...989

Gjest Alterego666
Skrevet

Spar pengene. Gå en tur, snakk med venner.

Skrevet
På 3.7.2018 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte etter noen som er dyktig, ikke hva andres mening om klarsynte er... Noen flere som anbefales og som helst ikke koster skjorta?

Asthara. Den aller beste.

Anonymkode: 821b1...709

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flaut å innrømme, men de siste månedene har jeg brukt flere tusen på spådamer. Jeg spør om utfallet til noe og de sier når det skjer. Etter en uke blir jeg utålmodig og ringer igjen for å høre hvordan ståa er, eller ringer andre for å høre om de sier det samme. Det positive er at jeg har skrevet ned alt de har sagt, slik at jeg kan utelukke de som tok feil til en annen gang. Det negative er at denne kartleggingen av gode/dårlige spådamer har blitt en man i jeg ikke blir kvitt, og jeg klarer ikke å slå meg til ro og vente til den datoen de har spådd. Det er flaut, men sånn er det dessverre. Måtte bare lufte det her hvor ingen kjenner meg.

Har vært der jeg også, og er glad jeg endelig har klart å kutte ut. Vet ikke hvor mange tusen som gikk med til dette, men det var nok til flere luksusreiser til Karibien for å si det sånn.

Noen hadde rett og andre hadde feil. Men hjalp det? Nei. Det hjalp akkurat under samtalen da jeg hørte at de fikk inn situasjonen. Men en halvtime etterpå var jeg like langt. Kunne jo ikke vite sikkert at det som ble sagt kom til å stemme heller.

Et råd er og aldri begynne med dette. Det kan sammenlignes med spillavhengighet og kan risikere og sette seg i store økonomiske problemer.

Anonymkode: 37ca1...ee0

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 19.2.2020 den 1.47, AnonymBruker skrev:

Har vært der jeg også, og er glad jeg endelig har klart å kutte ut. Vet ikke hvor mange tusen som gikk med til dette, men det var nok til flere luksusreiser til Karibien for å si det sånn.

Noen hadde rett og andre hadde feil. Men hjalp det? Nei. Det hjalp akkurat under samtalen da jeg hørte at de fikk inn situasjonen. Men en halvtime etterpå var jeg like langt. Kunne jo ikke vite sikkert at det som ble sagt kom til å stemme heller.

Et råd er og aldri begynne med dette. Det kan sammenlignes med spillavhengighet og kan risikere og sette seg i store økonomiske problemer.

Anonymkode: 37ca1...ee0

Ja det er det som er farlig. Men når man er langt nede og står helt alene i en stor prosess, så er det lett å søke bekreftelse på om man gjør noe riktig. Har man ingen å snakke med, er det fort å ringe te en klarsynt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...