Gå til innhold

Er det noen som kan anbefale en spesifikk flink klarsynt, og hvorfor? Sliter så med kjærlighetssorg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du navngi noen du vet er dyktig, av erfaring?

Anonymkode: 12ff8...639

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv Fru Larsen. Hun er dyktig. 

Anonymkode: 6413f...f14

• Liker 2
Skrevet

Ville heller tatt en time eller flere hos psykolog.. hva skal en klarsynt si? Det vil gå over... med tid og stunder. Helt forferdelig, men tid er eneste måte. Anbefaler virkelig en god terapeut i den tiden. Lykke lykke til og jeg vet du kommer deg videre etterhvert❤️

• Liker 14
Skrevet

Lilli Bendriss?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal en klarsynt si? Hvorfor har du kjærlighetssorg? Hvis han gjorde det slutt så er det ikke så mye og spørre om. 
En klarsynt KAN være ærlig, men dette blir fort dyrt og du vet aldri om en klarsynt snakker sant eller ikke. De kan gjøre ting verre og de kan gi falske forhåpninger.

Anonymkode: e3fea...f2d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prøv en mental coach

Anonymkode: f0378...8b8

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel hver sin måte å takle en kjærlighetssorg på ? Og om det hjelper å snakke med noen som kan både veilede og gi noen svar som kan være til hjelp, så er det vel ok så lenge en ikke ringer en sånn tjeneste for ofte ? Å bare si at alt går over , og ikke tenk er vel lett å si når en ikke sitter i knipa sjøl?? Ting tar tid, og hvis en ringer noen som er dyktige så kan det bety mye i det lange løp. Å komme seg på beina etter noe sånt betyr jobb..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fru Larsen hadde ikke rett på meg. 

Ikke noen andre heller, så kanskje feil å si at Fru Larsen ikke er god. Hun var bare ikke god for meg og tok feil. 

Prøv livsstilsguiden.no, forumet der. 

Anonymkode: 3a909...368

AnonymBruker
Skrevet

Hva i himmelens navn skal en klarsynt hjelpe med her?

Gå til lege eller psykolog. Jobb med deg selv. En klarsynt har ingen ting å bidra med her.

Anonymkode: 44e46...aee

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg stoler ikke særlig på klarsynte. Jeg ville heller ha tatt å forsøkt å jobbe med problemene selv. 

Kan si noen taktikker som jeg brukte : Jeg kom meg faktisk videre, etter tung og vanskelig tid. Er nå lykkelig forelsket igjen :) 

1. Skriv følelsene dine ned på foreks melding på mobil og send til e-mailen din (foreks når du er i farten og kjenner tankene kommer) . Tenk over hva du skal gjøre med følelsene dine. De er bare tanker / følelser, og uten dem så hadde du ikke vært trist og lei deg.

2. Prat høyt med deg selv om smerten du opplever. (altså når ingen hører det). 

3. Gå på treningsstudio, eller løpetur eller annen trening slik at du får gjort noe fornuftig selv om det er tungt (ha på inspirerende musikk i ørene / gjerne låter som omhandler følelser men inspirerende) 

4. Finn noe å glede deg til : en reise eller noe. Det kan hjelpe deg å få det på avstand. 

5. Elsk deg selv for den du er. Tenk at det ikke er alt i verden du kan fikse eller gjøre noe med. 

6. Vit at det er flere som har det som deg. 

7. Fyll livet ditt med innhold. 

8: Musikk er god terapi

Endret av Marina234
  • Liker 1
Skrevet

Siden du leter etter en klarsynt, antar jeg at du tenker at du mangler svar på noe. Det er fort gjort å føle det. Men dessverre er det slik at du har alle svarene du trenger allerede, selv om det kanskje er vondt å akseptere dem.

Vil det bli dere til slutt? Ingen vet, men du har best sjangser hvis du går videre med ditt eget liv og sørger for å være mest mulig deg selv.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

8 timer siden, Hurrahei skrev:

Lilli Bendriss?

Det er totalt uansvarlig og umoralskt å anbefale en person i sorg å bruke penger på humbug. Ts trenger trøst, tid og terapi; ikke hjelp til å lulle seg inn i overtroisk og kostbart bullshit. 

Dere vet vel at det ikke finnes??? Hva Internett har dratt frem, altså....

Anonymkode: 3bf73...3bb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dytter...

Anonymkode: 12ff8...639

AnonymBruker
Skrevet

Du må tilgi deg selv. 

Anonymkode: 8658f...2dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 26. juni 2018 at 12:40 AM, AnonymBruker said:

Det er hun ikke. Har prøvd henne flere ganger. Bare løgn og piss! Hun er en svindler på lik linje med alle som florerer på et viss forum.

TS, ta tiden til hjelp, hold deg opptatt og tren. 

Anonymkode: e1c6e...60b

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er hun ikke. Har prøvd henne flere ganger.

Anonymkode: e1c6e...60b

Du måtte prøve henne flere ganger før du skjønte det var tull?

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Calypso skrev:

Du måtte prøve henne flere ganger før du skjønte det var tull?

:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

22 40 00 40 nummeret til kirkens SOS hvis du trenger noen å snakke med. De kan hjelpe mye mer enn en ‘klarsynt’ som ikke ønsker noe annet enn penger fra deg. De som jobber i kirkens SOS, mental helse etc ønsker faktisk å hjelpe. 

Anonymkode: 48c64...d3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 26.6.2018 den 0.47, Shiaz skrev:

Ville heller tatt en time eller flere hos psykolog.. hva skal en klarsynt si? Det vil gå over... med tid og stunder. Helt forferdelig, men tid er eneste måte. Anbefaler virkelig en god terapeut i den tiden. Lykke lykke til og jeg vet du kommer deg videre etterhvert❤️

Herregud så ofte jeg hører dette! Hver gang vi møter motgang skal vi likesom gå til psykolog?

Anonymkode: 83ba5...515

AnonymBruker
Skrevet
På 26.6.2018 den 8.58, Marina234 skrev:

Jeg stoler ikke særlig på klarsynte. Jeg ville heller ha tatt å forsøkt å jobbe med problemene selv. 

Kan si noen taktikker som jeg brukte : Jeg kom meg faktisk videre, etter tung og vanskelig tid. Er nå lykkelig forelsket igjen :) 

1. Skriv følelsene dine ned på foreks melding på mobil og send til e-mailen din (foreks når du er i farten og kjenner tankene kommer) . Tenk over hva du skal gjøre med følelsene dine. De er bare tanker / følelser, og uten dem så hadde du ikke vært trist og lei deg.

2. Prat høyt med deg selv om smerten du opplever. (altså når ingen hører det). 

3. Gå på treningsstudio, eller løpetur eller annen trening slik at du får gjort noe fornuftig selv om det er tungt (ha på inspirerende musikk i ørene / gjerne låter som omhandler følelser men inspirerende) 

4. Finn noe å glede deg til : en reise eller noe. Det kan hjelpe deg å få det på avstand. 

5. Elsk deg selv for den du er. Tenk at det ikke er alt i verden du kan fikse eller gjøre noe med. 

6. Vit at det er flere som har det som deg. 

7. Fyll livet ditt med innhold. 

8: Musikk er god terapi

Støttes dette, til tross for crappy sang..du må komme deg igjennom på egen hånd. Vanskelig nå. Blir bedre..👍 ta en dsg om gangen.

Anonymkode: 83ba5...515

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...