AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Hei. Har søkt på en jobb, som er ett stykke unna. Den er perfekt. Innenfor det jeg er utdannet som. Men, er det noen her som har forhandlet seg til eller spurt om muligheter for hjemmekontor når de har fått ett jobbtilbud ? Jeg har et ganske lite barn, og har derfor lyst til å høre om muligheter for hjemmekontor 2 dager i uka. Har en jobb nå hvor det er muligheter for hjemmekontor. Dette er også en jobb hvor man like gjerne kan jobbe hjemme ett par dager i uka. Noen som har erfaring med dette? Er dette noe man kan gjøre ? Anonymkode: dc98d...81e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Grunnen til at jeg vil ha hjemmekontor er for å kunne hente i barnehagen til grei tid disse to dagene. Anonymkode: dc98d...81e
Leifern Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Kommer an på, ikke umulig men tror ikke arbeidsgiver nødvendigvis vil like det. Om de har andre aktuelle kandidater som ikke har et slikt krav vil du stille svakere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå