Gå til innhold

Tampong som sitter fast dypt i skjeden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten krise! :( Jeg har en tampong som har forvillet seg LANGT bak og jeg får den altså IKKE ut. Jeg har forsøkt i flere timer og er helt sår og er redd jeg kan ha endt opp med å bare dytte den enda lenger inn. Den ligger helt skjevt og jeg får akkurat ikke tak i den med fingrene, og finner ikke tråden. Har snakka med legevakten og de sier at jeg bare skal ringe fastlegen i morgen, men jeg kjenner jeg begynner å bli skikkelig stressa! Den ble satt inn lørdag kveld, hvorav vi i fylla hadde samleie med tampongen i, og hvor jeg så har GLEMT at den var der, frem til jeg begynte å lekke litt blod tidligere i dag og jeg kom på at jeg aldri tok tampongen ut. Det har også begynt å lukte litt... Beklager fæle detaljer, men aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Kan det være farlig å forsøke mer selv (det er vel grenser for hvor langt inn den kan gå)? Har ikke feber. 

Anonymkode: b4e84...ac5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring legevakt igjen, si at du er for redd TSS til å vente. 

Anonymkode: 7e744...945

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å sitte ned på huk? Prøv å presse ned mot gulvet, mens du prøver å få den ut. 

Anonymkode: fc370...a79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ring legevakt igjen, si at du er for redd TSS til å vente. 

Anonymkode: 7e744...945

Så hun skal misbruke legevaktens ressurser når hun ALLEREDE har snakket med de og ikke har noen symptomer på en sjelden sykdom ? 

Anonymkode: cba5e...661

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å sitte ned på huk? Prøv å presse ned mot gulvet, mens du prøver å få den ut. 

Anonymkode: fc370...a79

Dette. Prøv å føde den. 

• Liker 1
Skrevet

Prøv med pinsett? Jeg har også hørt at å bruke skje hjelper, at du graver den ut med det liksom? 

AnonymBruker
Skrevet

Har du pølseklype? Evt prøvd å sitte på huk og presse ned alt du klarer?

Anonymkode: ee02c...913

Skrevet

Bruk skjedemusklene til å presse tampongen ut. Om du er knusktørr, så kan du smøre glidemiddel inni deg sånn at den glir lettere. Eventuelt får du dra på legevakten å få hjelp til å hente den ut, om du ikke har en kjæreste som kan hjelpe deg.

AnonymBruker
Skrevet

Opplevd det samme. Kjipt. Du må prøve å slappe sv aller først. Du spenner deg garantert mer nå fordi du er stressa. Ta masse masse glidekrem så prøver du å lete i sittende stilling eller doggy. Når du leter går du igjennom alle sidene. De kan ha blitt flat og litt ugjenkjennelig, men den er nok presset godt inntil en vegg. Ikke nødvendig med legevakt hvis du ikke har symptomer.

Anonymkode: f1d5e...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...