AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Og vedkommende får betydning for deg lenge etterpå, kanskje resten av livet selv om du ikke ble ordentlig godt kjent? At du får helt andre perspektiver på ting og litt? og kanskje litt mindre dømmende.. Anonymkode: eb60c...41e 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 Men hvor mange av de har dere i livet? For disse er jo ekstremt sjeldne. fikk dere noen gang kontakt med vedkommende igjen? Høres sikkert absurd ut, men jeg føler at vi har kontakt uten at vi skrives og snakker.... Anonymkode: eb60c...41e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Men hvor mange av de har dere i livet? For disse er jo ekstremt sjeldne. fikk dere noen gang kontakt med vedkommende igjen? Høres sikkert absurd ut, men jeg føler at vi har kontakt uten at vi skrives og snakker.... Anonymkode: eb60c...41e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 Ja han er der for meg uansett når jeg trenger han. Både når jeg har mine ups eller downs, er han der. Det er som han vet når jeg har det vondt og trenger han. Han kommer ofte med oppmuntrende ord og får meg til å føle meg vel og ekstra verdt på en måte. Selv om jeg føler at jeg ikke er en god nok venn for han, og skuffer han gang på gang.... Nevner han aldri disse gangene og fokuserer kun på det positive. Jeg er evig takknemlig for at han er i livet mitt, skulle bare ønsket at jeg var en bedre venn for han.... Anonymkode: f85e7...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #7 Skrevet 26. juni 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja han er der for meg uansett når jeg trenger han. Både når jeg har mine ups eller downs, er han der. Det er som han vet når jeg har det vondt og trenger han. Han kommer ofte med oppmuntrende ord og får meg til å føle meg vel og ekstra verdt på en måte. Selv om jeg føler at jeg ikke er en god nok venn for han, og skuffer han gang på gang.... Nevner han aldri disse gangene og fokuserer kun på det positive. Jeg er evig takknemlig for at han er i livet mitt, skulle bare ønsket at jeg var en bedre venn for han.... Anonymkode: f85e7...3e2 Han betyr ikke så mye for deg altså.. ? Anonymkode: eb60c...41e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #8 Skrevet 26. juni 2018 Ja, har opplevd dette 1-2 ganger. Disse menneskene er gaver, de gir oss et nytt perspektiv og hjelper oss i en fase i livet. Vi hjelper nok dem på et vis også, disse menneskene og vennskapene virker så vannfaste, men de er ikke der for å vare. Bare for å lære Anonymkode: 20c58...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #9 Skrevet 26. juni 2018 Ja! Hvis jeg regner med fra fødselen av og frem til i dag finnes det 4 stk. 1 er dessverre gått bort.💔 2 av dem er nære relasjoner. Den som jeg ikke har kontakt med har jeg ikke kontakt med av ganske naturlige årsaker. Den personen var nok bare ment å være der på det bestemte tidspunktet. Anonymkode: f5ce2...6a2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #10 Skrevet 26. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har opplevd dette 1-2 ganger. Disse menneskene er gaver, de gir oss et nytt perspektiv og hjelper oss i en fase i livet. Vi hjelper nok dem på et vis også, disse menneskene og vennskapene virker så vannfaste, men de er ikke der for å vare. Bare for å lære Anonymkode: 20c58...8d7 Hvorfor skal de ikke vare? Jeg føler at jeg skal treffe vedkommende igjen, men jeg vet ikke 😕 har følt på et savn etter vedkommende sisen jeg traff. Anonymkode: eb60c...41e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #11 Skrevet 26. juni 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja han er der for meg uansett når jeg trenger han. Både når jeg har mine ups eller downs, er han der. Det er som han vet når jeg har det vondt og trenger han. Han kommer ofte med oppmuntrende ord og får meg til å føle meg vel og ekstra verdt på en måte. Selv om jeg føler at jeg ikke er en god nok venn for han, og skuffer han gang på gang.... Nevner han aldri disse gangene og fokuserer kun på det positive. Jeg er evig takknemlig for at han er i livet mitt, skulle bare ønsket at jeg var en bedre venn for han.... Anonymkode: f85e7...3e2 Så gjør en innsats for å være bedre venn da. Anonymkode: 5970c...ba3 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #12 Skrevet 26. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal de ikke vare? Jeg føler at jeg skal treffe vedkommende igjen, men jeg vet ikke 😕 har følt på et savn etter vedkommende sisen jeg traff. Anonymkode: eb60c...41e Jeg er ikke den du siterer, men dette føler jeg forresten med den jeg ikke har kontakt med i dag. At jeg er ment til å treffe vedkommende igjen. Jeg vet ikke hvordan og helt ærlig virker det littt fjernt ut. Noen ganger føles det også ut som om disse personene har hatt viktige roller i tidligere liv. At vi er i samme "sirkel". Anonymkode: f5ce2...6a2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #13 Skrevet 26. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke den du siterer, men dette føler jeg forresten med den jeg ikke har kontakt med i dag. At jeg er ment til å treffe vedkommende igjen. Jeg vet ikke hvordan og helt ærlig virker det littt fjernt ut. Noen ganger føles det også ut som om disse personene har hatt viktige roller i tidligere liv. At vi er i samme "sirkel". Anonymkode: f5ce2...6a2 Ja det er det det gjør. Jeg har tenkt på han så lenge, ble så glad i han, men jeg var dessverre ikke så veldig god venn. Var ikke slem, men jeg har nok såret litt. Så sitter jeg her med den følelsen av at jeg skal treffe han igjen jeg venter liksom bare på at det skjer. Han er velkommen til og ta kontakt med meg, men det har ikke skjedd nå. Men kanskje ikke så rart når det er hAn som har gjort det hele tiden, og jeg ikke engang sa ifra da jeg en gang var i nærheten av han... Anonymkode: eb60c...41e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #14 Skrevet 26. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er det det gjør. Jeg har tenkt på han så lenge, ble så glad i han, men jeg var dessverre ikke så veldig god venn. Var ikke slem, men jeg har nok såret litt. Så sitter jeg her med den følelsen av at jeg skal treffe han igjen jeg venter liksom bare på at det skjer. Han er velkommen til og ta kontakt med meg, men det har ikke skjedd nå. Men kanskje ikke så rart når det er hAn som har gjort det hele tiden, og jeg ikke engang sa ifra da jeg en gang var i nærheten av han... Anonymkode: eb60c...41e Du kan kanskje prøve å ta kontakt med han? Tror du det kan ha noe for seg? For min del var personen en slags "guide". Den var der til rett sted til rett tid. Anonymkode: f5ce2...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #15 Skrevet 26. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan kanskje prøve å ta kontakt med han? Tror du det kan ha noe for seg? For min del var personen en slags "guide". Den var der til rett sted til rett tid. Anonymkode: f5ce2...6a2 Har liksom ingen grunn til og ta kontakt..nå 😕 kanskje senere når det er mer naturlig og møtes igjen. Anonymkode: eb60c...41e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #16 Skrevet 26. juni 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Han betyr ikke så mye for deg altså.. ? Anonymkode: eb60c...41e Han gjør det. Han er min alle bestevenn og han sier det samme om meg, at jeg er bestevennen hans. 5 hours ago, AnonymBruker said: Så gjør en innsats for å være bedre venn da. Anonymkode: 5970c...ba3 Jeg prøver, men ikke alltid jeg klarer det. Det er vondt å kjenne på at han alltid er der for meg, men når han trenger meg... Klarer jeg ikke alltid å være der for han pga min sykdom... Jeg vet han forstår det, fordi han alltid sier at jeg ikke skal tenke på det. Når jeg ikke kan være der for han. Anonymkode: f85e7...3e2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #17 Skrevet 26. juni 2018 On 6/25/2018 at 11:19 PM, AnonymBruker said: Og vedkommende får betydning for deg lenge etterpå, kanskje resten av livet selv om du ikke ble ordentlig godt kjent? At du får helt andre perspektiver på ting og litt? og kanskje litt mindre dømmende.. Anonymkode: eb60c...41e Jeg opplevde det for litt siden, med en mann jeg var sammen med noen måneder. Av alle klisjeer - han viste meg at kjærlighet finnes. Desverre ble det ikke oss. Det gjør utrolig vondt. Likevel er jeg utrolig glad for å ha opplevd det. Anonymkode: a8cec...f83
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #18 Skrevet 26. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde det for litt siden, med en mann jeg var sammen med noen måneder. Av alle klisjeer - han viste meg at kjærlighet finnes. Desverre ble det ikke oss. Det gjør utrolig vondt. Likevel er jeg utrolig glad for å ha opplevd det. Anonymkode: a8cec...f83 Hvorfor ble det ikke dere? TS Anonymkode: eb60c...41e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #19 Skrevet 27. juni 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor ble det ikke dere? TS Anonymkode: eb60c...41e Nå ønsker jeg ikke å kuppe tråden med dette, men jeg tror timing på når vi traff hverandre. Vi var begge i en svært hektisk jobb periode med mye overtid og jobbreiser. Det var mørkt og surt og kaldt (vinter). Han slo opp fordi han ikke hadde den boblende forelskelsen, selv om han sa han var blitt utrolig glad i meg. I ettertid har vi snakket sammen noen ganger, hvor begge sier vi savner hverandre og er glad i hverandre. Det er utrolig rart. Anonymkode: a8cec...f83 1
Bonusmammaen Skrevet 27. juni 2018 #20 Skrevet 27. juni 2018 Ja! En venninne og min mann. Vi fant hverandre umiddelbart med en dyp forståelse og bånd som er vanskelig å beskrive med ord. Vi var bare ment. En slik følelse- og at vi har kjent hverandre før, umiddelbar kjærlighet og dyp forståelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå