Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har planer om å tipse arbeidstilsynet ang arbeidsplassen, det er mye som skjer bak ryggen vår. Hvordan kan jeg tipse dem uten at det er med navn, Kan jeg skrive brev på pcen min og sende det pr post eller finner dem ut av det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, jenta1992 skrev:

Hei. jeg har planer om å tipse arbeidstilsynet ang arbeidsplassen, det er mye som skjer bak ryggen vår. Hvordan kan jeg tipse dem uten at det er med navn, Kan jeg skrive brev på pcen min og sende det pr post eller finner dem ut av det?

De behandler ikke anonyme saker. Kan du ikke stå for varselet ditt, så legg ballen død. 

Uansett hvor anonym du tror du er i den typen varsling, så vil det du varsler om lett avsløre hvem som har varslet.

Anonymkode: 65e3e...14d

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De behandler ikke anonyme saker. Kan du ikke stå for varselet ditt, så legg ballen død. 

Uansett hvor anonym du tror du er i den typen varsling, så vil det du varsler om lett avsløre hvem som har varslet.

Kan man ikke sende brev det er ingen som finner ut

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, jenta1992 skrev:

Kan man ikke sende brev det er ingen som finner ut

Alle offentlige instanser er pålagt å journalføre i postlister og å svare på posthenvendelser de får. Mangler avsender så blir post arkivert i arkivet uten noen behandling. Så lykke til. 

• Liker 2
Skrevet

Om du går inn på arbeidstilsynet sin side står det hvordan man varsler. Man kan krysse av for å være anonym overfor arbeidsplassen. Arbeidstilsynet må lilevel vite hvem du er for å følge opp saken 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...