jenta1992 Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Hei. jeg har planer om å tipse arbeidstilsynet ang arbeidsplassen, det er mye som skjer bak ryggen vår. Hvordan kan jeg tipse dem uten at det er med navn, Kan jeg skrive brev på pcen min og sende det pr post eller finner dem ut av det?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, jenta1992 skrev: Hei. jeg har planer om å tipse arbeidstilsynet ang arbeidsplassen, det er mye som skjer bak ryggen vår. Hvordan kan jeg tipse dem uten at det er med navn, Kan jeg skrive brev på pcen min og sende det pr post eller finner dem ut av det? De behandler ikke anonyme saker. Kan du ikke stå for varselet ditt, så legg ballen død. Uansett hvor anonym du tror du er i den typen varsling, så vil det du varsler om lett avsløre hvem som har varslet. Anonymkode: 65e3e...14d 1
jenta1992 Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De behandler ikke anonyme saker. Kan du ikke stå for varselet ditt, så legg ballen død. Uansett hvor anonym du tror du er i den typen varsling, så vil det du varsler om lett avsløre hvem som har varslet. Anonymkode: 65e3e...14d Kan man ikke sende brev det er ingen som finner ut
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, jenta1992 skrev: Kan man ikke sende brev det er ingen som finner ut Alle offentlige instanser er pålagt å journalføre i postlister og å svare på posthenvendelser de får. Mangler avsender så blir post arkivert i arkivet uten noen behandling. Så lykke til. Anonymkode: 65e3e...14d 2
Frostrose Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 Om du går inn på arbeidstilsynet sin side står det hvordan man varsler. Man kan krysse av for å være anonym overfor arbeidsplassen. Arbeidstilsynet må lilevel vite hvem du er for å følge opp saken 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå