Gå til innhold

Får melding, svarer, og så ingen respons?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ingenting. En mann jeg har truffet er vanvittig vinglete? Han sender meg melding, så og si hver dag. Spør hvordan det går og slikt. Jeg svarer og spør gjerne noe tilbake ganske raskt, men i det siste svarer han meg ikke? Er ikke det litt spesielt? Merker interessen min for han har dabbet skikkelig av. Neste gang han sender melding bør jeg kanskje svare med samme mynt, bare ikke gidde å svare? Eller si til han at jeg får miksa signaler fra han/at jeg ikke forstår meg på han? Forstår meg ikke på menn. 🙄

Anonymkode: 9ff8b...c44

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde ikke jeg giddet. Hadde det vært meg hadde jeg latt være å svare neste gang han sender en melding.. Er du virkelig interessert i han, ta det opp med han. Ellers hadde jeg vurdert om jeg ville gått videre med han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke virkelig interessert i ham nei. Ikke nå hvertfall. Har på en måte lyst å si det til han også; at jeg ikke forstår ham. Men kanskje beste er å bare la være å svare.

AnonymBruker
Skrevet

La være å svare. Hvis en mann ikke virker nok interessert i meg, gidder jeg ikke mer. Jeg er ingen jakter, og jeg hater å virke masete. Er nok av andre der ute, bare å gå videre :)

Anonymkode: 2ea8d...456

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fatter ingenting. En mann jeg har truffet er vanvittig vinglete? Han sender meg melding, så og si hver dag. Spør hvordan det går og slikt. Jeg svarer og spør gjerne noe tilbake ganske raskt, men i det siste svarer han meg ikke? Er ikke det litt spesielt? Merker interessen min for han har dabbet skikkelig av. Neste gang han sender melding bør jeg kanskje svare med samme mynt, bare ikke gidde å svare? Eller si til han at jeg får miksa signaler fra han/at jeg ikke forstår meg på han? Forstår meg ikke på menn. 🙄

Mann: Hvordan er det med deg idag?

Du: bra :) 

...neste dag

Mann: Gjør på?

Du: Ingenting

Mann: okei.....får vel slappe litt av med ingenting jeg også :)

...neste dag

Mann: skikkelig fint grillvær idag??

Du: yes :) får noen venninner over 

Mann: kos dere :)

Du: du også :)

.....osv

----------------------------------------------------------------

Klassisk eksempel på en monolog med kvinner som menn har i tusenvis av varianter daglig
Det blir slitsomt å hale ut ordene av deg her dag ut og dag inn. Du viser ingen personlighet, initiativ, interesse i måten du svarer her. Så jeg lurer litt på hvilken interesse du selv mener menn har av å fortsette denne dialogen slik? er det egentlig balanse her? er det sånn at han skriver et avsnitt ..og du svarer med 5 ord? hvis ikke tekstlengden deres engang matcher så er det ikke rart at man går lei :)

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Xcase33 skrev:

Mann: Hvordan er det med deg idag?

Du: bra :) 

...neste dag

Mann: Gjør på?

Du: Ingenting

Mann: okei.....får vel slappe litt av med ingenting jeg også :)

...neste dag

Mann: skikkelig fint grillvær idag??

Du: yes :) får noen venninner over 

Mann: kos dere :)

Du: du også :)

.....osv

----------------------------------------------------------------

Klassisk eksempel på en monolog med kvinner som menn har i tusenvis av varianter daglig
Det blir slitsomt å hale ut ordene av deg her dag ut og dag inn. Du viser ingen personlighet, initiativ, interesse i måten du svarer her. Så jeg lurer litt på hvilken interesse du selv mener menn har av å fortsette denne dialogen slik? er det egentlig balanse her? er det sånn at han skriver et avsnitt ..og du svarer med 5 ord? hvis ikke tekstlengden deres engang matcher så er det ikke rart at man går lei :)

Ikke slik i det hele tatt i mitt tilfelle. Jeg svarer og viser interesse tilbake. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke slik i det hele tatt i mitt tilfelle. Jeg svarer og viser interesse tilbake. 

Sikkert ikke like ekstremt...men menn flest er nokså logiske og rasjonelle ...så det må være noe som gjør det slitsomt for menn å forholde seg til deg tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Xcase33 skrev:

Sikkert ikke like ekstremt...men menn flest er nokså logiske og rasjonelle ...så det må være noe som gjør det slitsomt for menn å forholde seg til deg tenker jeg.

😂😂😂 Og det har du bestemt deg for, uten å vite noe mer enn det hun skriver her??? Jojomensann. 

Anonymkode: b7993...48f

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sender deg melding hver dag, men ikke i det siste, er det sånn å forstå?

Hvis han sender deg melding med en gang, du svarer og spør noe, men han svarer først senere på dagen, da er det ikke noe merkelig i det. 

Jeg ser innom på mobilen ett par ganger for dagen. Svarer gjerne senere når det passer. Men synes nå man skal svare på ett tidspunkt samme eller neste dag.

Du trenger ikke svare med en gang, nei. Men synes du skal svare ham samme dag senere. Jeg hadde svart igjen uten tvil. Synes alltid man skal svare, og det står jeg inne for og dermed viser også.

Ville ikke umiddelbart tatt det opp med ham sånn alvorlig. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

😂😂😂 Og det har du bestemt deg for, uten å vite noe mer enn det hun skriver her??? Jojomensann. 

Anonymkode: b7993...48f

Jeg kommer vel fra det perspektivet at hvis man får det samme resultatet man ikke ønsker seg...så bør man kanskje se om det er noe man har oversett med seg selv. Det er litt naivt å tro at det bare er alle andre og ikke noe med en selv :)

Forskjellen på hole-in-one og å bomme med flere hundre meter er som regel at du treffer golfballen bare noen millimeter feil. 
Du kan selvsagt også peke på vinden ...men ville ikke vært for fremmed for tanken å selv justere noen millimetre. 

Hva skal jeg si ellers da? at alle menn er dumme og han er bare en tosk ..? vel greit kan få velge et av 2 da her da :)

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha!! Kanskje vi treffer samme mann😂 han jeg treffer er akkurat sånn,veldig irriterende😅

Anonymkode: 1ce96...c44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...