Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Trenger litt hjelp til å velge rett shampo og hårkur! Jeg har langt hår. Hårstråene er fine, men det er mange av de. Dvs

relativt tykt hår, med antydning til krøller/bølger. Kjemikalie behandlet.

Noen forslag? Har lest at proteinkurer- og shampoer skal være bra - hvilke er å anbefale?

Lurer også litt på produkter jeg kan bruke for å beskytte mot føning.

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg har ganske likt hår som deg og bruker Joico sin nye Silker. Den syns jeg er helt super!

Men hvis du er ute etter med noe mer proteiner så ville jeg valgt Jocio K-pak sin. Den lukter veldig...noen syns den lukter forferdelig, mens jeg syns den lukter godt :sjarmor:

Der har de shampoo, balsam og proteinkur. Proteinkuren er den beste jeg har prøvd og flere her inne liker den veldig godt.

Joico Silker har også en spray som beskytter mot føn, tang osv. Den er jeg også veldig fornøyd med.

Som du ser så er jeg veldig glad i Joico :roll:

Skrevet

Embla, ta deg en tur på smart club, der har de redken shampoo, balsam og kur til bare 99; pr. stk. Dette er kjempegode produktere, kanskje det er noe for deg?

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har sånt hår som deg, Embla, og er veldig fornøyd med Joico K-pac som jeg bestiller fra lookfantastic. Bruker også en hårkur fra Redken, nå har jeg smooth down, men pleier vanligvis å bruke all soft.

Neste gang jeg skal bestille fra LF skal jeg forsøke meg på Sebastian Laminates tror jeg, men altså - veldig fornøyd med Joico.

Ang. lukten; lukter banan. Faktisk mye mer banan enn det lukter banan av ordentlige bananer. :-? Men når håret er tørt lukter det ikke banan lenger, så det gjør i grunnen ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...