Gå til innhold

Hvordan finner jeg voksene kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kysset en ung gutt en gang, jeg var 35 han var 21. Føltes veldig godt, og han likte det (ble steinhard) men å ligge med han tror jeg ville vært litt drøyt.

Anonymkode: e3ca3...ed7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uuu😊😊

Anonymkode: adb8e...be8

Vi lever faktisk i 2018, og det blir faktisk flere av oss som liker å kose seg med litt lammekjøtt inninmellom.

Anonymkode: 9f54b...8e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det liker vi😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uuu😊😊

Og hvor hører du til 😇

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uuu😊😊

Dette er ikke noe nytt skjønner du, bare mye mer skjult før. Det har foregått til nær sagt alle tider.                                                                  Allerede i det gamle Rom brukte flere av de "finere" rike fruene å bestikke vaktene i Colloseum. De kjøpte seg en tid med gladiatorene før de skulle ut på arenaen å kjempe. Det var unge sterke menn, ofte både 20 og 30 år yngre enn de selv.

I dyreveden er det ikke uvanlig at mange hunner parrer seg med en yngre hann for å få sterkere avkom (uten sammenligning forøverig).  

Men når naturen er så "tåpelig" tillaget at kvinnen når sin seksuelle  høyde når mannen begynner å dabbe av.                                     Unggutta er tvert imot på sin høyde i 20-åra så da så ……..    er det ikke så rart at det slår litt gnist av og til.

Anonymkode: 9f54b...8e0

AnonymBruker
Skrevet

For ren sex, hadde jeg nok takket glatt ja, men siden jeg egentlig er ute etter et forhold, blir du litt for ung. Lan badoo værr nor å prøve?

Anonymkode: 80bea...826

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært også korslig, selvom det er kun sex 😇

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd baddo også

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å kommentere at man ikke er interessert? Det hjelper ikke TS noe som helst. Har dere ikke noe konstruktivt å si, la heller være å skrive noe. Man er ikke tvunget til å delta i tråden. Er det egentlig så rart å være tiltrukket av yngre menn? Alle har sine preferanser selvsagt, men yngre må da være like bra eller bedre enn eldre i flere tilfeller. Mange damer har tydeligvis ikke noe problem med å ha seg med langt eldre menn. Andre veien derimot, blir det som barnerov å regne hvis mannen er mer enn et par år yngre. Jeg sliter med å forstå logikken. Et tall er et tall, uansett om personen er eldre eller yngre enn deg.

Anonymkode: 12e96...6dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 26.6.2018 den 10.59, AnonymBruker skrev:

Nakenprat.no eller Cupido.no. 

Hilsen 40 år gamme cougar som har kost meg masse med menn ned til 21. 😉

Anonymkode: 7a02e...954

Sånn da var jeg på cupido;)   fra Telemark ;)

AnonymBruker
Skrevet
På 26.6.2018 den 10.55, AnonymBruker skrev:

Hør... Du er på alder med barna våre. Tafsingen i senga er vi ferdig med... Det er bare kleint med mors-ødipus! 

Anonymkode: e7950...950

Vet du hva det finnes voksne damer som liker unge menn, har sett det selv....

Anonymkode: a1071...a1b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 39 og har akkurat truffet en på Tinder som er 28. Vi klikket med en gang på alle måter, og har det så gøy sammen.

Var selv skeptisk til en yngre mann, men det viser seg at der var jeg bekymret uten grunn. Aldri hatt det så gøy, som når jeg snakker med han.

Skulle det vise seg å ikke fungere i lengden, så får du kontakte meg ;) 

Anonymkode: d9428...e8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...