Gå til innhold

Hvordan finner jeg voksene kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!  Jeg er ein ung gutt på 24 år, som Har blitt mer og mer intrisert i voksene kvinner. Vil si 39 - 49år har dere noen anbefalinger på noen nettsider som man kan finne de?  

Anonymkode: adb8e...be8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Voksne*

Anonymkode: f9d40...33f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og du er forresten ikke en ung gutt, men en voksen mann. Du er ikke 14 år, men 24. Tinder funker. 

Anonymkode: f9d40...33f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tinder funker ikke desverre 😕 hsrhar prøvd 

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd**

AnonymBruker
Skrevet

Du får reise ut på landsbygda og se om du finner gamle damer 50+ med farget hår, mye sminke og store utringinger. 

De er vel de eneste som vil takke ja.

Anonymkode: 280a6...2ec

Skrevet

Du kan sikkert prøve de fleste datingsidene. Viktigste er at du har en god profil, er ærlig på hva du ønsker og har ett greit bilde. Så får du sikkert napp.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan prøve det ja:))

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du med kvinner på den alderen? Alt du kan tilby dem er sex, og det har ikke den største verdien for kvinner i noen som helst alder, enda mindre godt voksne kvinner. 

Anonymkode: ee83e...878

AnonymBruker
Skrevet

Syns at det er litt hyggelig, prate litt spise mat sammen og kansje kose litt også 😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du med kvinner på den alderen? Alt du kan tilby dem er sex, og det har ikke den største verdien for kvinner i noen som helst alder, enda mindre godt voksne kvinner. 

Anonymkode: ee83e...878

Er vel kansje noen der ute som kunne tenke seg en ung elsker. Han gjør uansett ikke noe galt inn prøve.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

vis det er noen der ut da!

Skrevet

Snodig aldersgruppe. 39-49. Ei sprek dame på 38 1/2 er helt uaktuelt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei  kan være fra 34 og oppover 👌😊

Skrevet

Jeg er i alderssegmentet, men om jeg hadde vært singel, så ville jeg aldri gått for en som var så ung som deg. Jeg kunne nok gått så langt ned i alder som 38 (ti år yngre enn meg), men ikke mer. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns at det er litt hyggelig, prate litt spise mat sammen og kansje kose litt også 😊

Hør... Du er på alder med barna våre. Tafsingen i senga er vi ferdig med... Det er bare kleint med mors-ødipus! 

Anonymkode: e7950...950

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nakenprat.no eller Cupido.no. 

Hilsen 40 år gamme cougar som har kost meg masse med menn ned til 21. 😉

Anonymkode: 7a02e...954

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nakenprat.no eller Cupido.no. 

Hilsen 40 år gamme cougar som har kost meg masse med menn ned til 21. 😉

Anonymkode: 7a02e...954

Uuu😊😊

AnonymBruker
Skrevet

En som omtaler seg selv med ''gutt'' er turnoff. You lost me at first sentence...

Hilsen 39 singel kvinne.

Anonymkode: 561f7...84c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hør nå, dere som ikke kunne sett for dere en mye yngre mann...hva er vitsen med å kommentere her? Dere har jo ingenting matnyttig å komme med til ham. Jeg er i aldersgruppen han snakker om, og har alltid foretrukket yngre menn. Det skal sant sies at det skal være bra hyperdupersuperfantastisk kjempematch for at jeg ville vurdert et seriøst forhold med noen som er så mye yngre, men et litt mer lettbent forhold til en på 24? Why not? 

Om det er kun ren sex du er ute etter, fins det nok mer spesialiserte sider å søke etter dem på enn de vanlige datingsidene, men skal jeg være ærlig, er nok dine beste sjanser ute på byen. Voksne damer er ikke så vanskelige å komme i kontakt med og er ofte mye mer imøtekommende enn de yngre, som har en hale av beundrere etter seg. ;)

Anonymkode: 93d0a...945

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...