AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #21 Skrevet 26. juni 2018 Jeg er en extremely nice friendly guy😊 liker å følge etter damene jeg liker i tilfelle de mister noe eller snubler etc. Og jeg kan hjelpe de.😊 jeg liker å være snill med damene😋 Anonymkode: efa2a...dab
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #22 Skrevet 26. juni 2018 14 timer siden, Virpi skrev: Eller min, kanskje?🙄 Tipper det er snakk om min eks!!!! Anonymkode: 8e6cc...293
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #23 Skrevet 27. juni 2018 12 hours ago, bullehurk said: Og har like mye sex-appeal som en pose spaghetti, eller en boks hundemat. Litt satt på spissen, men jeg har fryktelig vanskelig å få det til å "pirre der nede" med sånne typer. Der har vi meg Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å skape den typen spenning, så dermed skjer det aldri og jeg går singel år etter år. Anonymkode: dbe50...2c0 1
SunnivaOslo Skrevet 27. juni 2018 #24 Skrevet 27. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm, tror niceguy (etter å lest overfor) er et veldig vagt og bredt begrep...litt flytte. Lurer fortsatt på hva en niceguy er egentlig... Hilsen mann... Anonymkode: efa2a...dab Ifølge Nice guys selv er de: snille,greie,skikkelige og omtenksomme. Ifølge alle oss andre er de selvopptatte,har en "det er verst for meg" holdning,mener alle skylder dem noe og gjør ting kun for å tjene på det. De har noe de kaller friendzone og. Det er etter at han har oppført seg som en venn og aldri tatt steget videre,dvs aldri vist interesse men så EN DAG så viser han interesse,dama ser (selvfølgelig)bare på han som en venn....og han er dermed friendzoned. Noen av dem er overromantiske på grensen til creepy. De møter jenta 1-2 ganger og erklærer sin kjærlighet. De har ikke forstått at damer vil ha oppmerksomhet av den karakteren NÅR de har fått følelser. Her er det litt tricky for en mann kan lett tolke et smil,en latter eller en hyggelig kommentar for "følelser".
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #25 Skrevet 27. juni 2018 22 timer siden, Virpi skrev: Eller min, kanskje?🙄 Eller min Anonymkode: 36a4a...ab9
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 27. juni 2018 #26 Skrevet 27. juni 2018 Er feminist, miljøverner og enten nåværende eller tidligere medlem av sosialistisk ungdom. Fingrer jenter som sovner på narsch.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #27 Skrevet 28. juni 2018 På 26.06.2018 den 19.45, bullehurk skrev: Og har like mye sex-appeal som en pose spaghetti, eller en boks hundemat. Litt satt på spissen, men jeg har fryktelig vanskelig å få det til å "pirre der nede" med sånne typer. Enig ! Kan like gjerne gå å vaske badet. Sånn ca. like spennende. Anonymkode: 8a1e0...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå