AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Hva er kjenntegnene? Anonymkode: 28eae...a56
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #3 Skrevet 25. juni 2018 Han har liten penis Anonymkode: cc838...e58 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 Han er en genuint grei og snill person :) Anonymkode: dbe50...2c0 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Nice Guy Anonymkode: 42c0d...d1a 2
Guadaloupe Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 Hvis du mener "niceguy", så kjennetegnes de ved at de tror at de har rett på sex med deg fordi du var hyggelig med han og eller han var hyggelig med deg på hvilken som helst måte. Han sier gjerne at han behandler kvinner med den ytterste respekt men hvis du avviser han får du hele hans vrede slengt i trynet, at du fortjener å voldtas, drepes, at du er en hore osv. Kanskje prøver han og unnskylde det hele etterpå og be om en ny sjanse, at det er ikke sånn ha egentlig er fordi han RESPEKTERER kvinner så mye. STYR UNNA! 13
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #7 Skrevet 25. juni 2018 31 minutter siden, Guadaloupe skrev: Hvis du mener "niceguy", så kjennetegnes de ved at de tror at de har rett på sex med deg fordi du var hyggelig med han og eller han var hyggelig med deg på hvilken som helst måte. Han sier gjerne at han behandler kvinner med den ytterste respekt men hvis du avviser han får du hele hans vrede slengt i trynet, at du fortjener å voldtas, drepes, at du er en hore osv. Kanskje prøver han og unnskylde det hele etterpå og be om en ny sjanse, at det er ikke sånn ha egentlig er fordi han RESPEKTERER kvinner så mye. STYR UNNA! ok Anonymkode: 02a08...1d9 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #8 Skrevet 25. juni 2018 32 minutter siden, Guadaloupe said: Hvis du mener "niceguy", så kjennetegnes de ved at de tror at de har rett på sex med deg fordi du var hyggelig med han og eller han var hyggelig med deg på hvilken som helst måte. Han sier gjerne at han behandler kvinner med den ytterste respekt men hvis du avviser han får du hele hans vrede slengt i trynet, at du fortjener å voldtas, drepes, at du er en hore osv. Kanskje prøver han og unnskylde det hele etterpå og be om en ny sjanse, at det er ikke sånn ha egentlig er fordi han RESPEKTERER kvinner så mye. STYR UNNA! Så lenge det er en "niceguy" og ikke en niceguy så stemmer dette ja Anonymkode: dbe50...2c0 2
Guadaloupe Skrevet 25. juni 2018 #9 Skrevet 25. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge det er en "niceguy" og ikke en niceguy så stemmer dette ja Anonymkode: dbe50...2c0 Haha beklager om jeg var upresis, det spørs om personen blir sett på som en nice guy av andre, at han faktisk er genuint snill og grei, eller om han selv omtaler seg som en "niceguy" og er veldig opptatt av å fortelle andre hvor snill og respektfull han er mot kvinner men at alle kvinner er så utakknemlige, at alle kvinner er horer osv. 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #10 Skrevet 25. juni 2018 57 minutter siden, Guadaloupe skrev: Hvis du mener "niceguy", så kjennetegnes de ved at de tror at de har rett på sex med deg fordi du var hyggelig med han og eller han var hyggelig med deg på hvilken som helst måte. Han sier gjerne at han behandler kvinner med den ytterste respekt men hvis du avviser han får du hele hans vrede slengt i trynet, at du fortjener å voldtas, drepes, at du er en hore osv. Kanskje prøver han og unnskylde det hele etterpå og be om en ny sjanse, at det er ikke sånn ha egentlig er fordi han RESPEKTERER kvinner så mye. STYR UNNA! Jøss, har du truffet min eks? Anonymkode: 27c73...61e 1
Guadaloupe Skrevet 25. juni 2018 #11 Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jøss, har du truffet min eks? Anonymkode: 27c73...61e Kan ikke se bort fra det kanskje 🙁 1
Gjest Virpi Skrevet 26. juni 2018 #12 Skrevet 26. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jøss, har du truffet min eks? Anonymkode: 27c73...61e Eller min, kanskje?🙄
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #13 Skrevet 26. juni 2018 Uh, han der selvutnevnte mr niceguy har jeg også møtt... Anonymkode: 8d853...6ee 1
SunnivaOslo Skrevet 26. juni 2018 #14 Skrevet 26. juni 2018 De er kjempesnille. Ikke mot eldre kvinner,andre menn eller noe sånt,men mot de han håper vil ligge med dem,ellers er han sur og ekkel mot de fleste. Han dømmer andre. Alle andre menn er verre enn han selv og setningene "Du vil nok ikke ha en mann som meg" "Du liker sånne menn" og "Du er en sånn en ja" er godt brukte. Alle de pene kvinnene vil BARE ha badboys og ikke sånne snille menn som han selv,derfor er de noen skikkelige horer. Alle menn er badboys,ihvertfall alle menn som har sex eller er i forhold...nei alle menn er det,bortsett fra han selv.. 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #15 Skrevet 26. juni 2018 14 timer siden, Guadaloupe skrev: Hvis du mener "niceguy", så kjennetegnes de ved at de tror at de har rett på sex med deg fordi du var hyggelig med han og eller han var hyggelig med deg på hvilken som helst måte. Han sier gjerne at han behandler kvinner med den ytterste respekt men hvis du avviser han får du hele hans vrede slengt i trynet, at du fortjener å voldtas, drepes, at du er en hore osv. Kanskje prøver han og unnskylde det hele etterpå og be om en ny sjanse, at det er ikke sånn ha egentlig er fordi han RESPEKTERER kvinner så mye. STYR UNNA! En «Nice guy» har ikke behov for å utrykke hvor «Nice» han er, han viser det i handling, ikke i ord. Anonymkode: f5ae2...778 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #16 Skrevet 26. juni 2018 15 timer siden, Gent82 skrev: Han kjører dårlig bil/vrak :-) Nei nei nei, eksen gjorde det, så langt i fra niceguy man kommer. Men motsatt gjør meg mer skeptisk, altså veldig dyre, statusbiler Anonymkode: b4ed1...dca 1
Gjest Minesveiper Skrevet 26. juni 2018 #17 Skrevet 26. juni 2018 (endret) Menn som er snille, greie, skikkelige, og som gjerne tar av sin tid for å gjøre tjenester for andre. Blir ofte friendzoned av damer fordi de ikke viser interesse, og når de først viser interesse er det for sent (siden de har blitt friendzoned). Endret 27. juni 2018 av Minesveiper
bullehurk Skrevet 26. juni 2018 #18 Skrevet 26. juni 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er en genuint grei og snill person Anonymkode: dbe50...2c0 Og har like mye sex-appeal som en pose spaghetti, eller en boks hundemat. Litt satt på spissen, men jeg har fryktelig vanskelig å få det til å "pirre der nede" med sånne typer. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #19 Skrevet 26. juni 2018 Ok, er dette her en niceguy? - Har videregående utdannelse og jobb deretter. Vet ikke hva lønnen er. - Det kommer mye ut av kjeften hans, men ingenting interessant. - Betaler ofte med kontanter - Snakker alltid rundt ting før han kommer til poenget. - Har ikke hatt dame på 15 år - Har venner, men ikke slik at han er noe samtaleemne blandt andre. - Hører aldri noe om han når han ikke er tilstede. - Har en interesse han alltid nevner. - Klager til meg om at han ikke får til og være like frempå og karismatisk som andre. Anonymkode: 28eae...a56
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #20 Skrevet 26. juni 2018 Hmm, tror niceguy (etter å lest overfor) er et veldig vagt og bredt begrep...litt flytte. Lurer fortsatt på hva en niceguy er egentlig... Hilsen mann... Anonymkode: efa2a...dab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå