AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 De bra mennene er tatt og gjerne etablert med familie. Jeg vil nevne at jeg ikke forelsker meg og finner noe spennende ved etablerte menn, da det ikke er så attraktivt med en som forlater alt han har bygget for en fristerinne... jeg bare ser at de er bra. Har bra utseende, en kropp som ikke er totalt forfalt og klarer seg bra sosialt, uten at de nødvendigvis er midtpunkt. De som er igjen er direkte kjedelige og grå. Utseende fra dårlig til middels bra, men ellers en kjedelig væremåte, lite maskulin stemme (ikke alle) og ofte litt for glad i alkohol. Ihvertfall må de drikke før de får selvtillit Og de som nå tilhører den yngre generasjonen sitter stort sett på et mørkt rom foran en pc- skjerm. Norge blir kjedelig på kjærlighetsfronten.. Anonymkode: 4aa41...319 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Jeppe, bare å gi opp. Anonymkode: fd831...220 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #3 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeppe, bare å gi opp. Anonymkode: fd831...220 nei, men finne mann i utlandet. Anonymkode: 4aa41...319
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De bra mennene er tatt og gjerne etablert med familie. Jeg vil nevne at jeg ikke forelsker meg og finner noe spennende ved etablerte menn, da det ikke er så attraktivt med en som forlater alt han har bygget for en fristerinne... jeg bare ser at de er bra. Har bra utseende, en kropp som ikke er totalt forfalt og klarer seg bra sosialt, uten at de nødvendigvis er midtpunkt. De som er igjen er direkte kjedelige og grå. Utseende fra dårlig til middels bra, men ellers en kjedelig væremåte, lite maskulin stemme (ikke alle) og ofte litt for glad i alkohol. Ihvertfall må de drikke før de får selvtillit Og de som nå tilhører den yngre generasjonen sitter stort sett på et mørkt rom foran en pc- skjerm. Norge blir kjedelig på kjærlighetsfronten.. Hehe, og damer blir mer og mer kresne. Anonymkode: eee2d...1bf 4
Gent82 Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Dating i norge er utfordrende. Lykke til. Men si fra om du vil bli med og drikke en dag, ts:-) 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De bra mennene er tatt og gjerne etablert med familie. Jeg vil nevne at jeg ikke forelsker meg og finner noe spennende ved etablerte menn, da det ikke er så attraktivt med en som forlater alt han har bygget for en fristerinne... jeg bare ser at de er bra. Har bra utseende, en kropp som ikke er totalt forfalt og klarer seg bra sosialt, uten at de nødvendigvis er midtpunkt. De som er igjen er direkte kjedelige og grå. Utseende fra dårlig til middels bra, men ellers en kjedelig væremåte, lite maskulin stemme (ikke alle) og ofte litt for glad i alkohol. Ihvertfall må de drikke før de får selvtillit Og de som nå tilhører den yngre generasjonen sitter stort sett på et mørkt rom foran en pc- skjerm. Norge blir kjedelig på kjærlighetsfronten.. Anonymkode: 4aa41...319 Er dette noe du kan klandre mannen for mener du? Anonymkode: d7646...88d 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #7 Skrevet 25. juni 2018 Jeg tror det nok finnes bra menn i Norge, men at mange av dem bare sitter hjemme foran an skjerm, absolutt - og det samme gjelder kvinnene. Det er drøssevis av folk som ikke er "der ute", fordi de ikke orker det utseende- og statusfokuserte kjøret som den digitale datingkulturen har ført til. Mange, mange ensomme og ulykkelige kvinner og menn som føler de aldri blir "bra nok". Dette er ikke bare et norsk fenomen, det kan finnes over hele verden: mennesker som melder seg ut av hele greia, selv om de bærer en drøm, og et lite håp om å realisere drømmen om kjærlighet. Det er så trist. Anonymkode: 1b5f4...d63 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #8 Skrevet 25. juni 2018 Finn deg en marokaner. Da blir det liv i heimen. Anonymkode: 210c3...946 2
Judas Iskariot Skrevet 25. juni 2018 #9 Skrevet 25. juni 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: nei, men finne mann i utlandet. Anonymkode: 4aa41...319 Du får gjøre det. Men det er vel samme greia som menn som drar til utlandet fordi det "ikke finnes ekte damer i Norge". 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #10 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, Judas Iskariot skrev: Du får gjøre det. Men det er vel samme greia som menn som drar til utlandet fordi det "ikke finnes ekte damer i Norge". Det gjør det, men de såkalte ekte damene er allerede kapret og ofte i gang med familie. Anonymkode: 4aa41...319 1
Gjest Overrasket Skrevet 25. juni 2018 #11 Skrevet 25. juni 2018 Hva er bakgrunnen for alle disse harselerende og latterligjørende trådene på KG om norske menn for tiden? I stedet for å klage og sutre på KG kan man kanskje forsøke hardere å faktisk utvikle seg selv så man blir mer attraktiv.
Gent82 Skrevet 25. juni 2018 #12 Skrevet 25. juni 2018 3 minutter siden, Overrasket skrev: Hva er bakgrunnen for alle disse harselerende og latterligjørende trådene på KG om norske menn for tiden? I stedet for å klage og sutre på KG kan man kanskje forsøke hardere å faktisk utvikle seg selv så man blir mer attraktiv. En del damer har et litt forvridd selvbilde kanskje. Tror man er deilig modell og at ting skal ramle i fanget på seg. 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #13 Skrevet 25. juni 2018 Hvem f... er "de ekte mennene" og "de ekte damene" dere snakker om? Er det virkelige mennesker,eller er det glansbildene mange glor seg blinde på? Just now, Overrasket said: Hva er bakgrunnen for alle disse harselerende og latterligjørende trådene på KG om norske menn for tiden? I stedet for å klage og sutre på KG kan man kanskje forsøke hardere å faktisk utvikle seg selv så man blir mer attraktiv. Det er muligens et motsvar til alle de harselerende og latterliggjørende trådene på KG om norske kvinner? Det er jammen en del av dem - uansett så fører ikke slike tråder til noe annet enn å så splid mellom kjønn. det hjelper ingen, tvert om. Menn og kvinner må jobbe mot vennskap mellom kjønn, og det fordrer gjensidig forståelse og respekt. Anonymkode: 1b5f4...d63 4
stan Skrevet 25. juni 2018 #14 Skrevet 25. juni 2018 Det er kanskje slik at ekte mannfolk finner seg ekte kvinnfolk. Så kan alle sytekoppene sitte å synes synd på seg selv. 16
Gjest Overrasket Skrevet 25. juni 2018 #15 Skrevet 25. juni 2018 (endret) 6 minutter siden, Gent82 said: En del damer har et litt forvridd selvbilde kanskje. Tror man er deilig modell og at ting skal ramle i fanget på seg. Jeg tror det ligger mye der. Hvis man har problemer på sjekkemarkedet er det ikke "alle andres feil" men utelukkende seg selv man kan gjøre noe med. Det finnes mange flotte norske kvinner i en passende aldersgruppe for meg, så basert på det kan jeg bare anta at det også finnes flotte norske menn for de som har interesse for dem. Hvis man ikke finner frem til flotte, ledige mennesker har man to valg: Klage og syte eller forbedre seg selv. Jeg vet hva jeg hadde foretrukket. Endret 25. juni 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #16 Skrevet 25. juni 2018 Når ble det egentlig et problem for kvinner å finne seg en mann? Tinder f.eks er det 80% av kvinnene som får match på hver eneste person dem liker, en mann får kanskje 5% om han ikke ser ut som Ronaldo eller Brad Pitt Anonymkode: eee2d...1bf 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #17 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Menn og kvinner må jobbe mot for vennskap mellom kjønn, og det fordrer gjensidig forståelse og respekt. Anonymkode: 1b5f4...d63 Slik - sånn at det ikke misforstås. 😜 Anonymkode: 1b5f4...d63 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #18 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Når ble det egentlig et problem for kvinner å finne seg en mann? Tinder f.eks er det 80% av kvinnene som får match på hver eneste person dem liker, en mann får kanskje 5% om han ikke ser ut som Ronaldo eller Brad Pitt Anonymkode: eee2d...1bf Og vet du hva det kommer av? Kvinner blir nedrent av menn som vil først og fremst vil knulle og ikke noe mer; men siden flertallet av kvinner søker varig partner, blir det ganske få menn som faktisk matcher med det ønsket. Anonymkode: 1b5f4...d63 5
Gjest GiftMann38 Skrevet 25. juni 2018 #19 Skrevet 25. juni 2018 45 minutter siden, AnonymBruker said: De bra mennene er tatt og gjerne etablert med familie. Jeg vil nevne at jeg ikke forelsker meg og finner noe spennende ved etablerte menn, da det ikke er så attraktivt med en som forlater alt han har bygget for en fristerinne... jeg bare ser at de er bra. Har bra utseende, en kropp som ikke er totalt forfalt og klarer seg bra sosialt, uten at de nødvendigvis er midtpunkt. De som er igjen er direkte kjedelige og grå. Utseende fra dårlig til middels bra, men ellers en kjedelig væremåte, lite maskulin stemme (ikke alle) og ofte litt for glad i alkohol. Ihvertfall må de drikke før de får selvtillit Og de som nå tilhører den yngre generasjonen sitter stort sett på et mørkt rom foran en pc- skjerm. Norge blir kjedelig på kjærlighetsfronten.. Anonymkode: 4aa41...319 Det er engang sånn at mennesker selekterer. Man omgås dem man er mest like. Hvis du utelukkende omgås slike mennesker så er det kanskje på tide å gå i seg selv og tenker over de valgene du har gjort så langt i livet?
herzeleid Skrevet 25. juni 2018 #20 Skrevet 25. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De bra mennene er tatt og gjerne etablert med familie. Jeg vil nevne at jeg ikke forelsker meg og finner noe spennende ved etablerte menn, da det ikke er så attraktivt med en som forlater alt han har bygget for en fristerinne... jeg bare ser at de er bra. Har bra utseende, en kropp som ikke er totalt forfalt og klarer seg bra sosialt, uten at de nødvendigvis er midtpunkt. De som er igjen er direkte kjedelige og grå. Utseende fra dårlig til middels bra, men ellers en kjedelig væremåte, lite maskulin stemme (ikke alle) og ofte litt for glad i alkohol. Ihvertfall må de drikke før de får selvtillit Og de som nå tilhører den yngre generasjonen sitter stort sett på et mørkt rom foran en pc- skjerm. Norge blir kjedelig på kjærlighetsfronten.. Anonymkode: 4aa41...319 Har inntrykk av at det er en del her inne som er i samme båt som du skisserer her, som plutselig oppdager at de er litt for sent ute og at de fleste "bra" menn er tatt. Selv om det ikke er noe hyggelig å lese om dere som har slike erfaringer, og jeg håper det ordner seg for dere, skal dere ha for at dere sprer bevissthet rundt dette slik at andre, og eventuelt yngre, kvinner slipper å gjøre det samme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå