AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Han første var for noen år siden og har ny dame nå. Han vr kompisen min som etter hvert fikk følelser for meg, og hadde en spesiell interesse som han snakket om omtrent hele tiden. Nå er det en annen som er interessert og han har akkurat samme type kropp, samme interesse, samme hår, likt ansikt, samme stemme! Følelsene mine er ikke gjensidig. Anonymkode: 640c2...515
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Hva lurer du på? Anonymkode: 36251...13d 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #3 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva lurer du på? Anonymkode: 36251...13d Jeg vil heller møte dobbeltgjengeren til han jeg liker. Han jeg liker var interessert men vi hadde betydelige hinder for en fremtid, så nå vil jeg møte dobbeltgjengeren til en jeg liker, og ikke dobbeltgjengeren til en jeg ikke ble tiltrukket av. Anonymkode: 640c2...515 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 "Universet prøver å fortelle deg noe"... Minner disse mennene om noen du kjenner til fra før? Er det noen du, på godt eller vondt, ikke får ut av tankene dine? Anonymkode: f6738...d9a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Stakkars deg, tenk at du har noen som liker deg... kvinnfolk altså Anonymkode: 9c09a...f9d 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "Universet prøver å fortelle deg noe"... Minner disse mennene om noen du kjenner til fra før? Er det noen du, på godt eller vondt, ikke får ut av tankene dine? Anonymkode: f6738...d9a Nei det gjør de ikke. Han siste minner bare om han forrige, men jeg er like uinteressert. Og dette med og kjenne noen fra før tror jeg ikke noe på. Fra når skulle du kjent noen som får så stor betydning at du skal få lignende personer inn i livet ditt? Anonymkode: 640c2...515
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #7 Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars deg, tenk at du har noen som liker deg... kvinnfolk altså Anonymkode: 9c09a...f9d De bitre erobrer snart tråden , føler det på meg. Anonymkode: 640c2...515 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #9 Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, Beeblebrox skrev: Fort! Sjekk horoskopet ditt!. Tror ikke på disse stjernetegn greiene jeg. Jeg har lest for morroskyld og økonomien min skulle vært verre og dårligere mange ganger uten at det skjedde, i tillegg skal jeg ha kunnet fått en flørt for lenge siden, for så og ikke ha tid. Anonymkode: 640c2...515
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #10 Skrevet 25. juni 2018 Just now, AnonymBruker said: Nei det gjør de ikke. Han siste minner bare om han forrige, men jeg er like uinteressert. Og dette med og kjenne noen fra før tror jeg ikke noe på. Fra når skulle du kjent noen som får så stor betydning at du skal få lignende personer inn i livet ditt? Anonymkode: 640c2...515 Tror du ikke på at du møter mennesker i løpet av livet som gjør inntrykk på deg? Og at dette inntrykket kan prege deg, slik at du virker tiltrekkende på andre mennesker av lignende type? Det handler ikke om hokus-pokus, det handler om mennesklig psykologi. Hvis du opplever at én bestemt type menn blir tiltrukket av deg, sier det uansett noe om deg selv og hva du utstråler til omgivelsene. Hvis du opplever å tiltrekke deg menn du ikke vil ha, så må du faktisk se på deg selv og hva slags signaler du sender ut. Anonymkode: f6738...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #11 Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror du ikke på at du møter mennesker i løpet av livet som gjør inntrykk på deg? Og at dette inntrykket kan prege deg, slik at du virker tiltrekkende på andre mennesker av lignende type? Det handler ikke om hokus-pokus, det handler om mennesklig psykologi. Hvis du opplever at én bestemt type menn blir tiltrukket av deg, sier det uansett noe om deg selv og hva du utstråler til omgivelsene. Hvis du opplever å tiltrekke deg menn du ikke vil ha, så må du faktisk se på deg selv og hva slags signaler du sender ut. Anonymkode: f6738...d9a Har tiltrukket meg forskjellige menn, men disse to har vært helt like. Anonymkode: 640c2...515
Perle Skrevet 25. juni 2018 #12 Skrevet 25. juni 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han første var for noen år siden og har ny dame nå. Han vr kompisen min som etter hvert fikk følelser for meg, og hadde en spesiell interesse som han snakket om omtrent hele tiden. Nå er det en annen som er interessert og han har akkurat samme type kropp, samme interesse, samme hår, likt ansikt, samme stemme! Følelsene mine er ikke gjensidig. Anonymkode: 640c2...515 Her er det bare én ting å gjøre. Sende børsten deres til DNA anslyse å ringe Se&Hør. Men siden du siden du ikke "har følelser" så kan du jo like greit spare de pengene å kjøpe deg masse pepsimax eller noe. Endret 25. juni 2018 av Perle 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #13 Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, Perle skrev: Her er det vare én ting å gjøre. Sende tannblrstene deres til DNA anslyse og ringe Se&Hør. Men siden du siden du ikke "har følelser" så kan du jo like greit spare de pengene og kjøpe deg masse pepsimax eller noe. Gjesp. Anonymkode: 640c2...515
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #14 Skrevet 25. juni 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Har tiltrukket meg forskjellige menn, men disse to har vært helt like. Anonymkode: 640c2...515 Ja, men da sier det noe om hvem du er nå, hvor du befinner deg hen i livet ditt. Det er jo ikke nødvendigvis slik at du tilrekker deg bare én type, hele livet igjennom. Det kan gå i perioder; og hvis du opplever gjentatte tilfeller av samme type folk, forteller det noe om hva slags modus du selv er i. Kanskje - jeg sier kanskje - disse mennene har egenskaper du trenger å se nærmere på hos deg selv? Kanskje de uttrykker noe du trenger å ta et oppgjør med? Det er flere muligheter, og det er du som må søke svaret i deg selv. Anonymkode: f6738...d9a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #15 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Universet prøver å fortelle deg noe"... Minner disse mennene om noen du kjenner til fra før? Er det noen du, på godt eller vondt, ikke får ut av tankene dine? Anonymkode: f6738...d9a mener du egentlig at universet prøver og fortelle meg at detter er en mann jeg burde satse på? Anonymkode: 640c2...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå