Gå til innhold

Til deg som er frisør/ har jobbet med det


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

lurer bare på om hva du som frisør synes om kunder som ikke snakker mye?

Jeg var for noen dager siden til frisør og farget håret og tok en liten klipp. Dessverre ikke så ofte jeg unner meg dette, da jeg har sosial angst og frisørbesøk er noe av det som er værst for meg. Frisøren var kjempehyggelig, ingenting galt med henne. Jeg svarte på det hun spurte om, hun prøvde flere ganger å få til en samtale, men jeg klarte ikke å holde den gående.. Føler meg som en idiot hver gang jeg har vært til frisør.

Så hva tenker du om sånne kunder som meg?

Anonymkode: 2575e...3c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Frisører skal ta hensyn til kundens behov. Det vil si at hvis kunden ikke vil snakke eller ikke er så pratsom, så skal de ikke trenge på seg en samtale med deg. Det finnes mange kunder som ikke vil prate, det er ikke noe galt i det.

Anonymkode: 59f1e...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...