AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Hei, lurer bare på om hva du som frisør synes om kunder som ikke snakker mye? Jeg var for noen dager siden til frisør og farget håret og tok en liten klipp. Dessverre ikke så ofte jeg unner meg dette, da jeg har sosial angst og frisørbesøk er noe av det som er værst for meg. Frisøren var kjempehyggelig, ingenting galt med henne. Jeg svarte på det hun spurte om, hun prøvde flere ganger å få til en samtale, men jeg klarte ikke å holde den gående.. Føler meg som en idiot hver gang jeg har vært til frisør. Så hva tenker du om sånne kunder som meg? Anonymkode: 2575e...3c2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Frisører skal ta hensyn til kundens behov. Det vil si at hvis kunden ikke vil snakke eller ikke er så pratsom, så skal de ikke trenge på seg en samtale med deg. Det finnes mange kunder som ikke vil prate, det er ikke noe galt i det. Anonymkode: 59f1e...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå