Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en fyr i 5 år, og det ble slutt i 2012. Det har gått 6 år siden det, og fortsatt så kjenner jeg på sinnet, frustrasjonen og hvor utrolig han såret meg. Jeg har hatt forhold i etterkant, og har vært veldig forelsket også, men jeg klarer ikke å glemme dette. 

Det hører til historien at det ikke bare var svik mot meg, men det var også en den kriminelt som skjedde som jeg holdt skjult og prøvde å fikse for han. Jeg trivdes ikke i forholdet pga det, men jeg kunne ikke gå fordi jeg følte jeg måtte beskytte han og andre.

Jeg føler meg rett og slett ødelagt. 

Anonymkode: 110f0...331

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tenke på han. Blokker han fra alle sosiale medier. Gå til psykolog for å lære deg å gi slipp

Anonymkode: 8c232...5c3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å tenke på han. Blokker han fra alle sosiale medier. Gå til psykolog for å lære deg å gi slipp

Anonymkode: 8c232...5c3

Gjesp. Hvordan slutter man og tenke på noen, når man fokuserer på t man må slutte og tenke på? Finn på ditt eget råd. Ikke dette som er kopiert fra kg.

Anonymkode: b1f78...4dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hva med å tilgi, å akseptere at dette er endel 

av fortiden din. bestemme deg for å se fremmover og ikke oppsluke deg i noe du ikke kan gjøre noe med. med er fortid. sett deg mål fremmover å oppnå dem. han og det som var må i ditt hode "bety ingenting" verken på godt eller vondt. han fortjener virkelig ikke energien din heller. du destruerer kun deg selv ved å holde fast i "håpet" om at han en dag skal si unskyld eller lignende. det kommer aldri til og skje. og sku det skje så betyr det ingenting for deg uansett. d er ikke viktig for deg eller ditt liv fremmover. 

Anonymkode: 3506e...744

AnonymBruker
Skrevet
På 25.6.2018 den 15.59, AnonymBruker skrev:

Var sammen med en fyr i 5 år, og det ble slutt i 2012. Det har gått 6 år siden det, og fortsatt så kjenner jeg på sinnet, frustrasjonen og hvor utrolig han såret meg. Jeg har hatt forhold i etterkant, og har vært veldig forelsket også, men jeg klarer ikke å glemme dette. 

Det hører til historien at det ikke bare var svik mot meg, men det var også en den kriminelt som skjedde som jeg holdt skjult og prøvde å fikse for han. Jeg trivdes ikke i forholdet pga det, men jeg kunne ikke gå fordi jeg følte jeg måtte beskytte han og andre.

Jeg føler meg rett og slett ødelagt. 

Anonymkode: 110f0...331

Begynner navnet hans på A?

Anonymkode: e8110...aed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...