Jentadi Skrevet 25. juni 2018 #21 Skrevet 25. juni 2018 Jeg liker hårete menn jeg, men om han barberte seg helt, så hadde jeg fint kunne leve med det og - det er jo ikke hårene jeg falt for.... 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #22 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dagens overfladiske og degenererte syn på kropp og utseende er faen meg deprimerende. Egentlig bare like greit at det går til helvete med menneskerasen. Anonymkode: d072d...b57 Ja, kloden trenger ikke mennesker akkurat. Det er mennesker som ødelegger alt og alle. Anonymkode: 261bf...3cf 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #23 Skrevet 25. juni 2018 Menn uten hår på kroppen er ikke ekte menn for meg. Samboeren min er lodden over det hele og fullt og helt MANN. Anonymkode: 69019...85d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #24 Skrevet 25. juni 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Trodde jeg traff drømmemannen, helt til han tok av seg t-skjorta.... og buksa... Full busk på mage og bryst, og til og med på rumpa og lårene!!!! Jeg kasta han bokstavelig talt rett ut. 3 mannen jeg treffer som ikke vokser seg. WHYYYYY Anonymkode: 3fd90...ca1 Du er helt klart lesbisk. Finn deg en god (shvet) venninne og kjøpe en strap-on på kondomeriet, så kan du ta deg selv ut av gen-poolen, samtidig som at du slutter å degenerere menn. Anonymkode: 345ff...038 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #25 Skrevet 25. juni 2018 Hvorfor er det gale når ei dame ønsker seg en mann med hårfri rygg, men det forventes at damer barberer seg både her og der?! Anonymkode: a9e2c...53d 4
matrobot Skrevet 25. juni 2018 #27 Skrevet 25. juni 2018 Istedenfor å kaste ut drømmemannen din, kan du faktisk be ham å barbere / vokse seg? Det må gå an å spørre. 1
Opplyst Skrevet 25. juni 2018 #28 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trodde jeg traff drømmemannen, helt til han tok av seg t-skjorta.... og buksa... Full busk på mage og bryst, og til og med på rumpa og lårene!!!! Jeg kasta han bokstavelig talt rett ut. 3 mannen jeg treffer som ikke vokser seg. WHYYYYY Anonymkode: 3fd90...ca1 Kanskje på tide å ta dine lesbiske tendenser på alvor? 1
Duftavsommerregn Skrevet 25. juni 2018 #29 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trodde jeg traff drømmemannen, helt til han tok av seg t-skjorta.... og buksa... Full busk på mage og bryst, og til og med på rumpa og lårene!!!! Jeg kasta han bokstavelig talt rett ut. 3 mannen jeg treffer som ikke vokser seg. WHYYYYY Gud bedre du er enkel, hår er noe mennesker har på kroppen sin, du får finne en svidd gris da Hvorfor skal jeg vokse meg! Jeg er mann, og mann har hår, på hele kroppen sin. Aldri om jeg kommer til å barbere kroppen min for dette, da må jeg heller finne meg en ekte kvinne faktisk.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #30 Skrevet 25. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det gale når ei dame ønsker seg en mann med hårfri rygg, men det forventes at damer barberer seg både her og der?! Anonymkode: a9e2c...53d Nå har ikke jeg hår på ryggen men det er jo lettere å shave seg selv der nede og under armene/legger enn å prøve å shave ryggen, du kan jo prøve å se om du kommer til overalt med et barberblad i riktig vinkel👍 Anonymkode: d5948...740
Duftavsommerregn Skrevet 25. juni 2018 #31 Skrevet 25. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det gale når ei dame ønsker seg en mann med hårfri rygg, men det forventes at damer barberer seg både her og der?! Det er faktisk ikke heller normalt, det er ganske sykt faktisk. Joda jeg barberer ansiktet, for jeg vil ikke ha sjegg, kler det bare ikke og det klør Om en kvinne vil barbere leggene sine? Opp til hun, men jeg ville aldri krevd det. Ingenting er mer sexy en en naturlig kvinne ! 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #32 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, Duftavsommerregn said: Gud bedre du er enkel, hår er noe mennesker har på kroppen sin, du får finne en svidd gris da Hvorfor skal jeg vokse meg! Jeg er mann, og mann har hår, på hele kroppen sin. Aldri om jeg kommer til å barbere kroppen min for dette, da må jeg heller finne meg en ekte kvinne faktisk. En ekte kvinne med busk, da. Anonymkode: cbb5a...f11 2
Duftavsommerregn Skrevet 25. juni 2018 #33 Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En ekte kvinne med busk, da. Går helt fint, alt avhenger om hun passer sammen med meg, og gjør hun det gjør hun det med busk eller uten busk. Hun bestemmer. Men igjen, ingenting er mer sexy en en naturlig kvinne! Det oser østrogen 5
barbent Skrevet 25. juni 2018 #34 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, Jegern Puahate skrev: Hår på hodet = Guddommelig. Kroppshår = Undermenneske. Enig i at kroppshår er udelikat både på menn og kvinner, men hva mener du med undermenneske
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #35 Skrevet 25. juni 2018 Just now, Duftavsommerregn said: Går helt fint, alt avhenger om hun passer sammen med meg, og gjør hun det gjør hun det med busk eller uten busk. Hun bestemmer. Men igjen, ingenting er mer sexy en en naturlig kvinne! Det oser østrogen Du virker å være en mann med et sunt forhold til kropp. Vet du, TS, det finnes menn med masse kroppshår og menn med lite kroppshår, og alle varianter i mellom(det samme gjelder forsåvidt for kvinner). I stedet for å klage over at noen ser ut som de gjør, bør du heller lete videre til du finner noen som faller i smak. MYE mer konstruktivt. Anonymkode: cbb5a...f11 1
Duftavsommerregn Skrevet 25. juni 2018 #36 Skrevet 25. juni 2018 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: du kan jo prøve å se om du kommer til overalt med et barberblad i riktig vinkel👍 Dekk stueveggen med dobbeltsidig tape! Len deg inn til veggen med ryggen, stå der i 15 minutter mens Dagsrevyen tikker og går, så sleng deg fremover mot gulvet Eller bruk en sterk blanding med Rondup. Den mer brutale metoden er å stille seg på en kai, smøre seg inn med diesel og så tenne på, hopp så rett på sjøen før du får 3 grads forbrenning, det fungerer fjell Endret 25. juni 2018 av Duftavsommerregn 1
Gjest ilsep Skrevet 25. juni 2018 #37 Skrevet 25. juni 2018 Skaff deg en spesialbestilt robot og overlat de ekte mennene (med eller uten hår) til oss andre kvinner.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #38 Skrevet 25. juni 2018 Er dette seriøst ment? Hvordan kan man kaste noen ut på grunn av kroppshår? Hva faen? Sist jeg koste med en mann syntes jeg det var så behagelig å kjenne det myke håret på brystkassa hans. Det er bare hår. Folk velger ikke utseendet selv. Noen får utdelt hår, andre ikke, hvilken rolle spiller det. Folk. Anonymkode: 06dc5...614 1
Gjest hind Skrevet 25. juni 2018 #40 Skrevet 25. juni 2018 2 hours ago, Jegern Puahate said: Hår på hodet = Guddommelig. Kroppshår = Undermenneske. Sånn er det blitt, vet du. Både for kvinner og menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå