AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #41 Skrevet 25. juni 2018 Fordi de har testosteron!? Voksne menn har hår og skal ha hår. Du bør vokse opp. Unge, umodne kvinner bør ikke date menn over 30. Anonymkode: 81aee...7e7 1
Duftavsommerregn Skrevet 25. juni 2018 #42 Skrevet 25. juni 2018 8 minutter siden, hind skrev: Sånn er det blitt, vet du. Både for kvinner og menn. Nei, slik har det ikke blitt. Noen har blitt det, men de er nok i mindretall, de får da finne seg glatte mannekropper Null problem, så får de søke lykken i dette. For meg er det totalt uaktuelt, jeg velger den kvinnen som passer sammen med meg, med hud og hår
Miklo Velka Skrevet 25. juni 2018 #44 Skrevet 25. juni 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: WHYYYYY Troll.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #45 Skrevet 25. juni 2018 Jeg caller troll. Klage på hår på lårene. Nå må du faen meg rulle inn. Anonymkode: f7514...b3b 1
Gjest O.G. Skrevet 25. juni 2018 #46 Skrevet 25. juni 2018 Problemstillingen blir virkelig 1 verdens problem for meg.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #47 Skrevet 25. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde jeg traff drømmemannen, helt til han tok av seg t-skjorta.... og buksa... Full busk på mage og bryst, og til og med på rumpa og lårene!!!! Jeg kasta han bokstavelig talt rett ut. 3 mannen jeg treffer som ikke vokser seg. WHYYYYY Anonymkode: 3fd90...ca1 La menn være menn. Anonymkode: 020b0...7e1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #48 Skrevet 25. juni 2018 Syns det er hot med skikkelig pelsete menn, jeg. Anonymkode: 93f60...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #49 Skrevet 25. juni 2018 Æsj, minner meg om x'n min, hun greide å gjøre meg selvbevisst og flau over håret mitt på brystet og noen få hårstrå bak på skulderen når jeg begynte å utvikle mer hår i 20 årene.. Heldigvis over det og over henne nå. Det hjalp å treffe andre kvinner som likte / var fascinert av hår på brystet virket det som. Anonymkode: d5948...740 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #50 Skrevet 25. juni 2018 Men altså masse svart, tjukt hår over hele kroppen er jo litt mye for veldig mange. At menn har litt hår på brystkassa, veiviser og noe på beina er jo ok. Har de ekstremt mye under armene så det tyter ut så går det an å bare ta saksa. Å la alt gro til konstant er jo ekkelt! Samboer har fin mengde på brystkassa, syns litt når han har på seg t skjorte. Så har han veiviser, litt på bein og armer og litt under armene. Han har ingenting på rompe og rygg fra naturens side. Syns det er akkurat passe mengde. Anonymkode: 020b0...7e1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #51 Skrevet 25. juni 2018 Jeg elsker en hårete mannekropp, det er så sexy og deilig å stryke på på. Alle har forskjellige preferanser og de aller fleste voksne mennesker har kroppshår. Menn er generelt ikke like åpen for å barbere seg som det vi kvinner er. Men det er nok noe du må forvente at de fleste har, men det er noen av de som er nærmest hårløs eller som barberer kroppen. Men syns det var slemt å jage han for at han var hårete. Må da finnes en hyggeligere måte å avvise på, man skulle tro han hadde hover på måten du reagerte på. Anonymkode: aff37...27d
Duftavsommerregn Skrevet 25. juni 2018 #52 Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men altså masse svart, tjukt hår over hele kroppen er jo litt mye for veldig mange. At menn har litt hår på brystkassa, veiviser og noe på beina er jo ok. Har de ekstremt mye under armene så det tyter ut så går det an å bare ta saksa. Å la alt gro til konstant er jo ekkelt! Dette er jo jeg litt enig i, det blir som man aldri barberer seg, ikke steller seg og klipper håret eller tar skjegget, men normalt stell fikser jo dette, hår som vokser ut av ørene og nesten er sjeldent pent, men langt derfra til å "vokse" kroppen sin. Lange hår under armene fjerner jeg også, fordi svettelukt setter seg i dette, og det er ikke bra Samme med nesehår som stikker 10 cm ut av nesen Men dette går på vanlig kroppstell, og er noe helt annet en det TS tar opp.
Gjest hind Skrevet 25. juni 2018 #53 Skrevet 25. juni 2018 1 hour ago, Duftavsommerregn said: Nei, slik har det ikke blitt. Noen har blitt det, men de er nok i mindretall, de får da finne seg glatte mannekropper Null problem, så får de søke lykken i dette. For meg er det totalt uaktuelt, jeg velger den kvinnen som passer sammen med meg, med hud og hår Det er en økende trend blant menn å vokse blant annet rygg, brystkasse, overarmer og hender, og nesten alle stusser kjønnshåret. Det er en god del kvinner som foretrekker menn som ikke er helt overgrodde med hår. Kvinner har jo fjernet nesten alt i lang tid. Det kommer av og til en protestbølge der kvinner prøver å ta tilbake kroppshåret, men de slår aldri helt an.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #54 Skrevet 25. juni 2018 Fordi det er hot ❤ ekte menn har hår på brystet. Bare guttunger, metromenn og homofile menn er glatte. Anonymkode: 37244...95e 2
-Missi- Skrevet 27. juni 2018 #56 Skrevet 27. juni 2018 Tja menn over 30 er kanskje litt mer menn da? Tør å være seg selv med hår og alt og driter i hysteriet? Er en del av det å bli voksen å gjøre sin greie annet enn å følge saueflokken. Syns det er koslig med hår jeg da, ligge i armekroken og pjuske med håret på brystkassa
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #57 Skrevet 27. juni 2018 Pga testosteron! Du får heller date 20-åringer, da er sjansen større for at de er hårløse. Menn som vokser er ikke attraktivt for meg. Anonymkode: 1afa4...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå