Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Blåfargen på den flotte 21-tommeren min er borte :-(

Jeg har bestilt en 19-tommers lcd-skjerm til 4000 som erstatning.

*poff* 4000 kr. Jeg begynner å lure på om jeg egentlig kan klare meg uten blått, skjermen jeg har nå er helt fin og klar med bare grønt og rødt.

:murvegg:

Jeg tror lyn har ødelagt skjermen min. En nabo har også mista en skjerm nå nettopp. Jeg har bestilt lydsikring også.

Bare en 'syte og klage'-post :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har du sjekket at det ikke bare er en løs pinne enten i skjermkabelen eller ett problem med skjermkortet ditt?

De gangene jeg har sett tilsvarende problemer så har det vært et koblingsproblem. Som oftest er det i kontakten feilen sitter.

Ikke kast den gamle skjerrmen din før du er helt sikker på at det ikke er noe trivielt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har sjekka med forskjellige skjermkabler og jeg har også prøvd skjermen mot ei anna datamaskin. Problemet var der fremdeles. Er det kontaktfeil må det i så fall være inne i skjermen. Hm jeg burde nok åpne den opp og fikle litt rundt inni der før returretten på lcd-skjermen går ut.

Jeg tror jeg kommer til å beholde skjermen, den fungerer fint til surfing, epost og tekstbehandling.

Skrevet

Er nok et av fargerørene som har tatt kvellung. Den kan byttes, men det koster. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...