Gå til innhold

Jeg skal ta med daten på hotell - noen tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg skal ta med daten på en overraskelse og har booket et hotellrom. Jeg planlegger å lage litt piknik som vi kan ha på rommet, musserende vin, pizzaboller og snacks. Det blir første gang vi overnatter sammen og hun har sagt ja til overnattingdate, selv om hun ikke vet hvor vi skal.

Tenker dere at det høres ut som en fin date? Noen tips til hva jeg bør lage til "pikniken"? 

Anonymkode: 45ee1...cf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizzaboller 😆

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jordbær og sjokolade!

Ellers er pizzaboller sikkert godt det, men minner meg litt om en barnebursdag :P

Anonymkode: 07e43...47d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde foretrukket å spise ute på restaurant. 

Anonymkode: da1e6...ecc

• Liker 12
Gjest Melis123
Skrevet

Høres koselig ut, men liker dere ost? Ville for min del byttet ut pizzaboller med ost og kjeks, med noe godt tilbehør som ferske fiken, valnøtter og honning😊

AnonymBruker
Skrevet

Pizzabolle-piknik på hotellrommet? Det hadde blitt med den ene daten for min del, hvis det var kveldens overraskelse... Hotellrom er sjelden så spennende at det er der jeg vil innta måltidene mine.Jeg viulle heller gått for piknik i parken (med ordentlig mat - det er en date, ikke barnebursdag) eller middag på restaurant.

Anonymkode: 91165...65c

• Liker 7
Skrevet

Du må nok være litt mer kreativ

Skrevet

Pizzaboller er ikke date-mat, selvom det er godt. Blir barnebursdag eller familiepiknik. Og ute. Ikke på rommet, der fråtser man evt i room service. 

Men heller ordentlig pizza, sushi, ost og kjeks, tapas... Lykke til! 

• Liker 2
Skrevet

Påfunnet er jo så enkelt og teit at litt sjarmerende er det jo. Men for sikkerhets skyld bør du nok ta det et par hakk til

Skrevet

Dropp pizzaboller og ta henne heller med ut på restaurant. Så kan dere gå opp på rommet etterpå og dele vinen. Ett restaurantbesøk er mer romantisk enn pizzaboller på rommet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tanken om piknikk på hotellet er søt den. Men er det ikke koseligere å spise ute om sommeren, om du vil ha piknikk? Og ikke pizzaboller. Hva med noe enkel tapas? Eller ost og kjeks? 

Anonymkode: c12c2...78b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde følt meg feit etter pizzaboller, og da hadde det ikke blitt noe sexytime etter det🤣

Anonymkode: 60664...16b

Skrevet

Personlig synes jeg at hotell er noe man sover på når man er på reise, så hadde syntes det hele var litt kleint. Hvorfor ikke lage pizza hjemme hos deg? Du har alt klart og hun kan bestemme hva som skal være på. Eventuelt dra ut på restaurant og hjem etterpå. "Overnattingsdate"? 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere aldri har overnattet sammen før kan hotell være kleint fordi man har toalett som ofte er lydhør rett inn på soverommet. 🙈

Hvis pizzaboller er datens favoritt så kjør på, men å kun sitte inne på en hotell rom er litt lite spennende.

Bygg opp stemningen et annet sted , piknik ute eller noe så drar dere på hotellet etterpå?

• Liker 2
Skrevet

Dette hadde ikke funket for meg, jeg hadde blitt skuffa. Ta med Daten ut på restaurant for å spise istede, og heller del en flaske vin på rommet etterpå.  

AnonymBruker
Skrevet

Vet du om hun tåler gluten? De pizzabollene kan gi mye luft i magen og kanskje andre plager. Blir ikke noe happy ending på deg da 😛

Anonymkode: cca91...3a8

Skrevet
21 timer siden, Ramona skrev:

Pizzaboller 😆

🤣🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hard medfart pizzabollene får da, jeg elsker pizzaboller. Hadde blitt veldig skuffet om jeg forsto at daten hadde planlagt det og at kg hadde satt en stopper for det. 😄

Anonymkode: ed005...993

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

tror du bør lage noe fra egen kjøkken. 

Anonymkode: 196db...149

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

tror du bør lage noe fra egen kjøkken. 

Anonymkode: 196db...149

Det er jo det han har tenkt, han skal lage pizzaboller:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...