AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Jeg ønsker å begynne å trene. Jeg sliter med sosial angst. Går til behandling for det, men enn så lenge så har jeg problemer med å omgås andre. Jeg ønsker derfor tips om hva jeg kan trene hjemme hos meg selv (innendørs). Bor i leilighet, så bør ikke være trening som bråker for mye (f.eks aerobic ol.). Ønsker gjerne tips om f.eks youtubevideoer og instruksjoner på nett. Anonymkode: 32bcb...621
Yuumi Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Er jo så mange videoer på youtube. Er bare å begynne å søke. 'Workouts to do at home' foreksempel. Jillian Michaels 30 day shred er ganske fin til å begynne med, var hvertfall det for meg. De ligger vel ikke ute på youtube lenger, men har funnet de på andre sider. Man gjør alle levlene i ti dager hver, så det blir en måned. Hun har også mange andre videoer ute, så du kan jo også bare google henne. http://katapytube.com/channels/flexfitness-flex-fitness/3853/4675-jillian-michaels-friends/40286-30-day-shred-level-1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå