Gå til innhold

Kåring av verdens styggeste hund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det skadelig for en hund? Tenker du det samme om vanlige utstillinger også? 

Anonymkode: b916c...ac9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det skadelig for en hund? Tenker du det samme om vanlige utstillinger også? 

Jeg tror det påvirker folk sitt syn på dyr. Hunder oppfatter dessuten sinnsstemninger, så jeg tror at hunden kan oppfatte dette.

Jeg har ikke inntrykk av at det tas for mye hensyn til dyrets beste på utstilling heller, men det er en annen diskusjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Violetta skrev:

Jeg tror det påvirker folk sitt syn på dyr. Hunder oppfatter dessuten sinnsstemninger, så jeg tror at hunden kan oppfatte dette.

Jeg har ikke inntrykk av at det tas for mye hensyn til dyrets beste på utstilling heller, men det er en annen diskusjon.

Å hvilken sinnsstemning mener du kommer frem på en slik utstilling? 

AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette, Chihuahuaer har alle plassene på toppen 10? Har tilgode å se en styggere rase.

Anonymkode: 88e71...822

Skrevet

Grusomt! Stakkars dyr

• Liker 1
Gjest HankySpanky
Skrevet

Hunden vet nok ikke stort annet enn at det vanker en godbit.

Menneskets trang til å markere, poengtere og mobbe et dyr derimot, er usmakelig og forkastelig.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å hvilken sinnsstemning mener du kommer frem på en slik utstilling? 

Hånlig latter blant annet.

Skrevet

Jeg liker ikke utseendekonkurranser, uansett om det er dyr eller mennesker, men jeg kunne godt hatt
en slik hund som har like stor og fin personlighet på utsiden, som på innsiden.
          :jepp:  Personlig unikhet er et stort pluss!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De sier jo at de ønsker å fremheve det uperfekte. Og det er jo riktig. Alle kan ikke være perfekte og vakre. Så da har man en motutstilling til det. 

Hadde vært verre om de skulle kåret den mest gjennomsnittelige hunden, det hadde vært kjedelig det. 

Anonymkode: 8c177...7c8

Skrevet

Usj, jeg vet at hunden ikke forstår noe og sikkert ikke hadde brydd seg om den gjorde det, men jeg synes fortsatt synd på den :P Får lyst til å gi den en god klem!

Nei, nå ble det for følsomt her :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste hunder som deltar i slike konkurranser trenger litt ekstra stell, hygienisk og helsemessig. Pengene de vinne kommer godt med til det. Det er jo en stereotype at hunder er stygge og stinker.

Har sett noen videoer fra utstillingene og eierene virker oppriktig glade i dyrene sine. Tror ikke det menes vondt.

Er ikke noe storfan selv, men kan se de gode sider ved det også.

Anonymkode: 00864...994

AnonymBruker
Skrevet

Synes bare det er unødvendig. Alle hunder er fine, på sitt lilla vis 💛 i aller, aller verste fall kan det jo også føre til mishandling for å vinne konkurranser, og at hunden ikke får oppfølgingen den skal ha. 

Anonymkode: 9c219...2e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette, Chihuahuaer har alle plassene på toppen 10? Har tilgode å se en styggere rase.

Anonymkode: 88e71...822

Fleste hunderaser er stygge. Unntak finnes, f.eks border collie og pumi. 

Anonymkode: bd873...c4a

AnonymBruker
Skrevet

Den hunden der har garantert puste-problemer...

Anonymkode: 6f47d...3f2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...