Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det har vært noen tråder for rfsu her, og her kommer enda en. Skjønner godt folk er skeptiske til dette merket. Jeg tenker jo for meg selv at dette bare er en skygge, og det er kontrollstreken som er sterk farge på. Men synes det er litt rart når den bakom bare blir klarere farge på. Hva tenker dere, blir denne en ugyldig eller er den gyldig (negativ, men med en merkelig plassert skyggestrek?)

vo9284.jpg

Anonymkode: 8f2ef...499

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser det har vært noen tråder for rfsu her, og her kommer enda en. Skjønner godt folk er skeptiske til dette merket. Jeg tenker jo for meg selv at dette bare er en skygge, og det er kontrollstreken som er sterk farge på. Men synes det er litt rart når den bakom bare blir klarere farge på. Hva tenker dere, blir denne en ugyldig eller er den gyldig (negativ, men med en merkelig plassert skyggestrek?)

vo9284.jpg

Anonymkode: 8f2ef...499

er bare en strek der??

Anonymkode: 2e899...ad7

AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen strek der 

Anonymkode: d6377...22b

AnonymBruker
Skrevet

Dypp den i urin på nytt. Jeg tror "skyggestreken " bare skyldes at urinen ikke har trukket langt nok opp. Blir nok borte hvis den får mer urin på seg.

Anonymkode: 39b41...305

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare en strek. Helt klart negativ. Fargen på andre siden av kontrollstreken er bare fargerester som ikke har trukket seg helt opp og har ingen betydning for noe som helst.

Anonymkode: aac35...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...