AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Jeg skal til Dublin i sommer. Noen som har vært der og kan gi noen tips? Anonymkode: e98bf...eb3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Drikk øl, masse øl! Anonymkode: c8cef...aee
Gjest Linaria Skrevet 25. juni 2018 #3 Skrevet 25. juni 2018 Kilmainham jail. Også synes jeg Cobblestone Bar er koselig.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Elsker Dublin! Så mye å shoppe! Ligger et stort kjøpesenter, St Stephen's Green Shopping Centre en liten togtur unna også, ellers er Grafton Street mer enn nok i mange dager. En haug av puber og barer! Anonymkode: 0302c...c16 1
princeofithilien Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 (endret) Hva slags ting er du interessert i da? Det er mye fint å se og oppleve i Dublin! Gågata Grafton Street er trivelig, der er det ofte mange gatemusikanter! Hvis du er interessert i sport kan du jo prøve å få med deg en hurling-kamp på Croke Park (hvis det er sesong for det, det vet jeg ikke!) Hvis du er interessert i historie er det en del guida turer rundt i byen, walking tours. Jeg har litt sære interesser, og koste meg veldig på den enorme kirkegården Glasnevin Cemetery, der mange historiske personer ligger begravd - hver eneste grav er som et monument, og det er guida turer der også. Men jeg er klar over at ikke alle liker å tilbringe ferien på kirkegårder Men som noen andre nevnte her, Kilmainham Jail er absolutt verdt et besøk, uansett hva du ellers er interessert i!! Det er en opplevelse du aldri kommer til å glemme. Puben Brazen Head er verdt et besøk, Irlands eldste pub - fra 1100-tallet! Mange turister drar jo også på Guinness-fabrikken og the Jameson Distillery! Hvis du vil komme deg en tur ut av storbyen en dag kan jeg anbefale å ta en togtur til fiskerlandsbyen Howth like utafor Dublin! Endret 26. juni 2018 av princeofithilien 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #6 Skrevet 27. juni 2018 17 timer siden, princeofithilien skrev: Hva slags ting er du interessert i da? Det er mye fint å se og oppleve i Dublin! Gågata Grafton Street er trivelig, der er det ofte mange gatemusikanter! Hvis du er interessert i sport kan du jo prøve å få med deg en hurling-kamp på Croke Park (hvis det er sesong for det, det vet jeg ikke!) Hvis du er interessert i historie er det en del guida turer rundt i byen, walking tours. Jeg har litt sære interesser, og koste meg veldig på den enorme kirkegården Glasnevin Cemetery, der mange historiske personer ligger begravd - hver eneste grav er som et monument, og det er guida turer der også. Men jeg er klar over at ikke alle liker å tilbringe ferien på kirkegårder Men som noen andre nevnte her, Kilmainham Jail er absolutt verdt et besøk, uansett hva du ellers er interessert i!! Det er en opplevelse du aldri kommer til å glemme. Puben Brazen Head er verdt et besøk, Irlands eldste pub - fra 1100-tallet! Mange turister drar jo også på Guinness-fabrikken og the Jameson Distillery! Hvis du vil komme deg en tur ut av storbyen en dag kan jeg anbefale å ta en togtur til fiskerlandsbyen Howth like utafor Dublin! Enig ang. Howth. Nydelig plass, spesielt om dere får finvær! Anonymkode: 41007...4b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå