AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Jeg kjøpte miniprisbillett, men var litt usikker på hvor jeg kom til å være avreisedagen. La oss si jeg skulle i strekning Drammen - Lillehammer. Jeg kjøpte billett fra Drammen - Lillehammer, men så viser det seg at på avreisedagen må jeg være i Asker. Jeg vil da gå på i Asker, men ha miniprisbillett fra Drammen. Vil dette ha noe å si? Kommer selvfølgelig til å ta det toget med avteisetidspunkt fra Drammen som står på billetten. (Nå er strekningen jeg skrev bare et eksempel, jeg skal ikke være hverken i Asker eller Drammen og reise til lillehammer, så jeg har ikke satt meg inn i evt togbytter e.l på den strekningen hvis det skulle ha noe å si. På den strekningen jeg skal kjøre er det ingen bytter) Anonymkode: 3cc77...0e5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Så lenge det er kortere og samme linje skulle det gå greit. Anonymkode: 21082...ad1 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #3 Skrevet 25. juni 2018 Så lenge stasjonen du faktisk kommer på, er etter stasjonen du har kjøpt billett fra - har det ikke noe å si. Motsatt går selvsagt ikke. Er på ingen måte kjent på østlandet, så eksempelet ditt kan jeg ikke svare på 🤦♀️ Anonymkode: 12bba...4eb 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så lenge stasjonen du faktisk kommer på, er etter stasjonen du har kjøpt billett fra - har det ikke noe å si. Motsatt går selvsagt ikke. Er på ingen måte kjent på østlandet, så eksempelet ditt kan jeg ikke svare på 🤦♀️ Anonymkode: 12bba...4eb Ja, stasjonen jeg vil gå på toget fra, er ETTER stasjonen jeg har billett fra. Jeg har billett fra A til C, og må gå på stasjonen i B. Har bare hørt at minipris er så strengt, men kan hende det bare har med avreisetidspunkt og refusjon å gjøre? Anonymkode: 3cc77...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, stasjonen jeg vil gå på toget fra, er ETTER stasjonen jeg har billett fra. Jeg har billett fra A til C, og må gå på stasjonen i B. Har bare hørt at minipris er så strengt, men kan hende det bare har med avreisetidspunkt og refusjon å gjøre? Anonymkode: 3cc77...0e5 Da vil jeg tro det går fint. Du har jo billett for strekningen B-C, så kan aldri tenke meg at de krangler på det. Anonymkode: 12bba...4eb
Kjetil E Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, stasjonen jeg vil gå på toget fra, er ETTER stasjonen jeg har billett fra. Jeg har billett fra A til C, og må gå på stasjonen i B. Har bare hørt at minipris er så strengt, men kan hende det bare har med avreisetidspunkt og refusjon å gjøre? Anonymkode: 3cc77...0e5 Er det reservert sete inne i bildet. Så mister du dette, hvis konduktør har passert sete ditt før du kommer på. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #8 Skrevet 25. juni 2018 Det der går heeeeeelt fint! Min erfaring er at disse konduktørene er supersøte og snille. Jeg klarte å prestere og kjøpe billett til feil dag! Skulle hjem fra festival på en søndag. Hadde miniprisbillett. Da jeg kom til mitt reserverte sete var det opptatt! Jeg sa at «du har nok tatt setet mitt». Men vedkommende sa at nei det var han sitt. Vi sjekket billettene, og vi hadde samme setenummer. Men han fant ut at jeg hadde billett til dagen før! 🙈🙈 Konduktøren var veldig hyggelig og lot meg sitte i cafevogna. Anonymkode: 08440...f75
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #9 Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det der går heeeeeelt fint! Min erfaring er at disse konduktørene er supersøte og snille. Jeg klarte å prestere og kjøpe billett til feil dag! Skulle hjem fra festival på en søndag. Hadde miniprisbillett. Da jeg kom til mitt reserverte sete var det opptatt! Jeg sa at «du har nok tatt setet mitt». Men vedkommende sa at nei det var han sitt. Vi sjekket billettene, og vi hadde samme setenummer. Men han fant ut at jeg hadde billett til dagen før! 🙈🙈 Konduktøren var veldig hyggelig og lot meg sitte i cafevogna. Anonymkode: 08440...f75 Og UTEN å kjøpe ny billett... Anonymkode: 08440...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå