AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Før i tiden røket jeg, sluttet med det Så ble det Dajm, ikke daglig, men ofte, men sluttet med det Så ble det Doc halspastiller, daglig, men sluttet med det Så ble det Melkerull, etterhvert daglig, men sluttet med det Så ble det Fishermans Friend, salmiak, daglig, sluttet med det, men kan kjøpe en pakke en sjelden gang Nå er det Extra White Sweet Mint tyggis, daglig, kjøper de store med 60 tyggis i! Hvorfor er jeg sånn at jeg MÅ ha noe liksom, er litt lei alså, men kjøper ikke noe snop/chips/brus etc, men MÅ ha tyggis i hus! Det er for dumt asså... og dyrt over mnd og år Andre som er sånn/ har det slik? Anonymkode: f1ae3...292
The Kitten Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Jeg har det ikke slik. Får faktisk mindre lyst på noe jo mer jeg har i hus.... 3
LoneWolf Skrevet 25. juni 2018 #3 Skrevet 25. juni 2018 Jeg kan nesten ikke kjøpe inn noe for å "ha det liggende" siden jeg spiser opp alt sammen med en gang 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 6 hours ago, The Kitten said: Jeg har det ikke slik. Får faktisk mindre lyst på noe jo mer jeg har i hus.... Heldig du! Men hva har du om du skal kose deg enten om det er helg eller til en film eller hva nå enn? TS Anonymkode: f1ae3...292
Lalala123 Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Nei. Kan ikke ha snop i hus for jeg har ingen grenser. Barnet mitt må f.eks gjemme snopet sitt på romme sitt så ikke jeg spiser det opp. Kan ikke ha nughatti i hus heller. Det eneste som funker er til nøds kokesjokolade, er ikke så veldig fan av det så det kan faktisk ligge en stund.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #7 Skrevet 26. juni 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Før i tiden røket jeg, sluttet med det Så ble det Dajm, ikke daglig, men ofte, men sluttet med det Så ble det Doc halspastiller, daglig, men sluttet med det Så ble det Melkerull, etterhvert daglig, men sluttet med det Så ble det Fishermans Friend, salmiak, daglig, sluttet med det, men kan kjøpe en pakke en sjelden gang Nå er det Extra White Sweet Mint tyggis, daglig, kjøper de store med 60 tyggis i! Hvorfor er jeg sånn at jeg MÅ ha noe liksom, er litt lei alså, men kjøper ikke noe snop/chips/brus etc, men MÅ ha tyggis i hus! Det er for dumt asså... og dyrt over mnd og år Andre som er sånn/ har det slik? Anonymkode: f1ae3...292 Først røykte jeg Så røykte og snuste jeg. Deretter sluttet jeg å røyke. Derfor brukte jeg mer snus. Så sluttet jeg med snus. Begynte med fichermansfriend. Trengte ikke fichermamsfriend lenger. Derimot trengte jeg pepsi max! Nå drikker jeg funsaft. Tygger tyggis Og er sur. Anonymkode: cf92e...23c 3
Gjest Nype-te Skrevet 3. juli 2018 #8 Skrevet 3. juli 2018 På 25.6.2018 den 14.35, LoneWolf skrev: Jeg kan nesten ikke kjøpe inn noe for å "ha det liggende" siden jeg spiser opp alt sammen med en gang Det gjør jeg også. Er så redd jeg må dele hvis jeg får besøk
blaamandag Skrevet 3. juli 2018 #9 Skrevet 3. juli 2018 Ja, slutta å røyke for noen måneder siden og slutta omtrent på tyrkisk pepper og rustne spiker. må fortsatt ha sukkertøy med smak tilgjengelig. Må ikke ta noen, men må ha. Regner med at det går over etterhvert, ellers mange turer over grensa for å kjøpe spann 😐
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #10 Skrevet 3. juli 2018 Nei. Det er å be om å bli feit. Anonymkode: d9d23...a0e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #11 Skrevet 3. juli 2018 På 25.6.2018 den 18.49, AnonymBruker skrev: Heldig du! Men hva har du om du skal kose deg enten om det er helg eller til en film eller hva nå enn? TS Anonymkode: f1ae3...292 Må man alltid spise for å kose seg da? Anonymkode: 39e6e...eec 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #12 Skrevet 3. juli 2018 Jeg må alltid ha frukt liggende når søtsuget melder seg. Jeg har, som andre over her, ingen begrensninger når det gjelder godteri og snacks. Jeg unner meg litt på lørdager, men da passer jeg også på å bare kjøpe inn litt. Anonymkode: 132d8...fc8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #13 Skrevet 3. juli 2018 Nå på sommeren må jeg også ha is liggende. Jeg går da for de billige og kalorifattige isene fra First Price etc. Hilsen AB i forrige innlegg. Anonymkode: 132d8...fc8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #14 Skrevet 3. juli 2018 Vi har en del. Alt fra noen poser chips, diverse tax-free sjokolader, en stor skuff med tyggis++, micropopcorn, litt frukt i kjøleskapet, diverse drikkevarer. Også bakevarer som boller, kanelsnurrer, terter, med mer i fryseren. Men vi går selvfølgelig ikke å tar av det til hverdags. Det er for besøk, og en og sjelden gang ellers. Hadde en av oss vært avhengig av snoping/snacking ville vi nok unngått det. Her er vi slik at åpner vi en pose chips (på deling) fredag, er det fortsatt rester mandag.. Anonymkode: 3a8a3...014
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #15 Skrevet 3. juli 2018 Tic tac med jordbærsmak😋 Anonymkode: d7a99...19d
Xcase33 Skrevet 3. juli 2018 #16 Skrevet 3. juli 2018 On 6/25/2018 at 12:15 PM, AnonymBruker said: Før i tiden røket jeg, sluttet med det Så ble det Dajm, ikke daglig, men ofte, men sluttet med det Så ble det Doc halspastiller, daglig, men sluttet med det Så ble det Melkerull, etterhvert daglig, men sluttet med det Så ble det Fishermans Friend, salmiak, daglig, sluttet med det, men kan kjøpe en pakke en sjelden gang Nå er det Extra White Sweet Mint tyggis, daglig, kjøper de store med 60 tyggis i! Hvorfor er jeg sånn at jeg MÅ ha noe liksom, er litt lei alså, men kjøper ikke noe snop/chips/brus etc, men MÅ ha tyggis i hus! Det er for dumt asså... og dyrt over mnd og år Andre som er sånn/ har det slik? Anonymkode: f1ae3...292 Det er så ufattelig kjedelig i det landet vi bor i at det blir ofte til at man blir hjemme å trøstespiser av kjedsomhet. Skal du kutte ut alt som smaker godt itillegg så ....vel lykke til med depresjonen? Lørdagens høydepunkt blir Stian Blip show....søndagens høydepunkt (itillegg til søndags shoppingen) blir en eller annen stor kamp i tippeligaen som er å sammenlignes med La Liga minst. Hvert 20år så har vi en minnekamp å se frem til da vi sist var i VM\EM sluttspill. Så kan vi gjennoppleve de øyeblikkene i pausen under "husker du når" i en eller annen Danmark eller Sverige kamp i mesterskap hvert andre år. Ærlig talt ...trenger man ikke å ha noe å trøstespise sier du?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #17 Skrevet 3. juli 2018 Må ha snus! Blir stresset hvis det kun er to igjen. Klarer meg fint uten godteri og snacks så lenge jeg har det. Anonymkode: 93b8a...238
FrankDrebin Skrevet 4. juli 2018 #18 Skrevet 4. juli 2018 Nei, MÅ ikke ha det, men det er utrolig hva som finner veien til handlekurven, så ender opp med å ha et eller annet, det være seg en chips pose eller en sjokoladeplanke.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #19 Skrevet 4. juli 2018 På 25.6.2018 den 14.35, LoneWolf skrev: Jeg kan nesten ikke kjøpe inn noe for å "ha det liggende" siden jeg spiser opp alt sammen med en gang Samme her. Jeg rekker ikke engang å legge det i koseveska mi før jeg har glupsket i meg all godtesnopet Så jeg har blitt nødt til å slutte å kjøpe godtesnop. Anonymkode: 01a1b...9ed
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #20 Skrevet 5. juli 2018 Har alltid frukt og te, spiser så og si aldri godteri, blir bare feit av det. Ellers drikker jeg kullsyrevann med fersk sitron oppi. Anonymkode: a0429...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå