Lumos Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Hei! Har bodd i huset vårt i flere år nå, men ennå ikke summet oss til å få opp mer enn et par bilder på veggene. Synes det er kjempevanskelig, både med størrelse på rammer, farge på rammene og ikke minst hvor bildene skal henge. Har hatt lyst på en bildevegg i trappa en stund, hvor det er tenkt at det skal henge bilder av familiemedlemmer og kanskje noen prints/sitater osv. Hvordan går man frem? Er som sagt helt håpløs Trappe»hullet» består av to vegger, trappa går altså ikke rett ned men har en sving. Noen som har gjort dette og blitt fornøyd?
exictence Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Ja, det er pent. Ikke for mange bilder, synes jeg. Jeg har et litt stort bilde på hver av veggene hvor trappen går. Det er to vegger i alt. Fint å ha noe personlige bilder som er innrammet.
Lumos Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2018 21 minutter siden, exictence skrev: Ja, det er pent. Ikke for mange bilder, synes jeg. Jeg har et litt stort bilde på hver av veggene hvor trappen går. Det er to vegger i alt. Fint å ha noe personlige bilder som er innrammet. Ja, synes det er koselig å kunne se på familiebilder sånn Men tenkte på mange flere enn et par på hver vegg da. Men vet ikke hvordan jeg skal gå fram for at det skal bli pent 1
exictence Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 17 minutter siden, Lumos skrev: Ja, synes det er koselig å kunne se på familiebilder sånn Men tenkte på mange flere enn et par på hver vegg da. Men vet ikke hvordan jeg skal gå fram for at det skal bli pent Du kan plassere de bildene du vil ha på gulvet sånn som du vil ha dem på veggen. Så kan du se hvordan du vil ha dem i forhold til avstand mellom dem og hvor høyt. Det blir helt sikkert koselig og fint. Lykke til. Blir helt sikkert fint med mange hos deg. Det kommer både an på størrelsen på bildene og veggen. Jeg har egentlig ikke så stor vegg, og den skråner veldig, så hos meg synes jeg det holder med ett.
Lumos Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2018 Takk for tips med å legge de på gulvet først Den ene veggen er ganske lang, den andre høy, men smalere. Så vil tro vi vil kunne få plass til mange bilder om vi vil, men det bør jo ikke se rotete ut heller 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå