AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Jeg er på utikk etter en analplugg, men syns det er vanskelig å bestemme meg. Kommer til å bruke den sammen med partner så vel som alene, også ute. Fra tidligere har jeg denne, men ønsker nå en plugg. Dere som bruker butt pluggs, hvilke er du spesielt fornøyd med og hvorfor. Foretrekker du silikon eller stål? Foretrekker du en lett eller en tung? (Foreslår at dere som skal fordømme oss som liker analsex, slenge dritt eller lage andre kjipe kommentarer, ikke får oppmerksomhet eller svar på innleggene. Ønsker kun produktips og erfaringer i tråden.) Anonymkode: bec6b...590 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Foretrekker ordentlig silikon etter en litt ubehagelig opplevelse med en slik billig plugg laget i noe som ikke var silikon for mange år siden. Brukte den flere ganger før jeg skjønte at det måtte være materialet den var laget i som gjorde at det svedsom et he***** i r**** etter at jeg hadde brukt den. Siden har jeg sverget til silikon og jeg er veldig glad i den litt harde silikonen Tantus bruker.Tantus neo er min " hverdagsplugg" den er litt større enn den du har, men når det gjelder analplugger er ikke størrelsen alt 😉 Har en tantus bronco også, men den er enda litt større og for meg spares den til spesielle anledninger. Jeg liker best plugger uten vibrasjon, men det er sikkert smak og behag. Syntes det er litt masete med vibrasjon i rumpa, blir liksom litt stressende og når jeg skal ha noen form for analsex så syntes jeg det er best når jeg ikke føler noe stress. Er dog et unntak, er det en veldig liten plugg (altså en del mindre enn Neo pluggen) kan det være gøy med vibrasjon som man setter på når pluggen har sittet på plass en stund og jeg er sammen med en partner. Stål har jeg foreløpig ingen erfaring med, men har siklet litt på njoy sine plugger, men de er jo grisedyre. Om noen har erfaring med de, del gjerne:-) Anonymkode: 3dbd5...f09 2
LiseOslo Skrevet 25. juni 2018 #3 Skrevet 25. juni 2018 51 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er på utikk etter en analplugg, men syns det er vanskelig å bestemme meg. Kommer til å bruke den sammen med partner så vel som alene, også ute. Fra tidligere har jeg denne, men ønsker nå en plugg. Dere som bruker butt pluggs, hvilke er du spesielt fornøyd med og hvorfor. Foretrekker du silikon eller stål? Foretrekker du en lett eller en tung? (Foreslår at dere som skal fordømme oss som liker analsex, slenge dritt eller lage andre kjipe kommentarer, ikke får oppmerksomhet eller svar på innleggene. Ønsker kun produktips og erfaringer i tråden.) Anonymkode: bec6b...590 Tantus Neo som det linkes til over er bra, har en sånn selv. Anbefaller deg å kjøpe en i silikon som er litt myk.
SlemUlv Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 For lengre bruk, foretrekker jeg stål eller glass. Men jeg elsker også https://www.lovense.com/vibrating-butt-plug (den må man ha kondom på, for den trakk dessverre til seg lukt )
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Stål har jeg foreløpig ingen erfaring med, men har siklet litt på njoy sine plugger, men de er jo grisedyre. Om noen har erfaring med de, del gjerne:-) Anonymkode: 3dbd5...f09 Nå sikler jeg også etter en av njoy sine plugger, takk for tips. Har du, eller andre som leser dette, formeninger eller erfaringer om den kan være konfortabel å bruke andre steder enn i sengen?. Tenker da på å bruke ute på byen, på biltur eller å gå med i huset. Tenker nemlig at utformingen på håndtaket er litt annerledes enn andre jeg har sett på. ( Njoy er den uten diamant for de som lurer) Anonymkode: bec6b...590 1
LiseOslo Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 40 minutter siden, AnonymBruker said: Nå sikler jeg også etter en av njoy sine plugger, takk for tips. Har du, eller andre som leser dette, formeninger eller erfaringer om den kan være konfortabel å bruke andre steder enn i sengen?. Tenker da på å bruke ute på byen, på biltur eller å gå med i huset. Tenker nemlig at utformingen på håndtaket er litt annerledes enn andre jeg har sett på. ( Njoy er den uten diamant for de som lurer) Anonymkode: bec6b...590 Hm! Den må prøves! Kjøper meg en i dag og tar en tur på byen med den 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #7 Skrevet 25. juni 2018 Kunne denne være noe? 👍 Anonymkode: c11d1...439 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #8 Skrevet 25. juni 2018 Perfect fit humpgear. Finnes i 2 størrelser. Med den slipper du rester og friksjonsrift. En sleeve for analsex. Samme materiale som Fatboy cocksleeve fra Perfect fit. Har deres Fatboy også. Bra kvalitet. Anonymkode: 0c62a...0e5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #9 Skrevet 25. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på utikk etter en analplugg, men syns det er vanskelig å bestemme meg. Kommer til å bruke den sammen med partner så vel som alene, også ute. Fra tidligere har jeg denne, men ønsker nå en plugg. Dere som bruker butt pluggs, hvilke er du spesielt fornøyd med og hvorfor. Foretrekker du silikon eller stål? Foretrekker du en lett eller en tung? (Foreslår at dere som skal fordømme oss som liker analsex, slenge dritt eller lage andre kjipe kommentarer, ikke får oppmerksomhet eller svar på innleggene. Ønsker kun produktips og erfaringer i tråden.) Anonymkode: bec6b...590 hærlig ordvalg "slenge dritt" 😂😂😂😂du staker dritt i din situasjon😂😂 Nei hør her,holde på å rote med avføring hører dyrene til, det er undermennesker som driver med slikt Anonymkode: 9b470...a82
stan Skrevet 25. juni 2018 #10 Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei hør her,holde på å rote med avføring hører dyrene til, det er undermennesker som driver med slikt Likevel svømmer du i dritten her på KG? 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #11 Skrevet 26. juni 2018 Jeg er nybegynner, så hvor ofte og lenge pleier dere å bruke den? Og hvor ofte tar dere på mer glidemiddel? Jeg synes det er tomt for glidemiddel før jeg har satt den inn, og det ødelegger gleden litt, pluss at det gjør vondt å ta den ut. Min skal brukes med vannbasert glidemiddel som jeg forstår at forsvinner raskt? Anonymkode: 83a5c...5eb
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #12 Skrevet 26. juni 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nybegynner, så hvor ofte og lenge pleier dere å bruke den? Og hvor ofte tar dere på mer glidemiddel? Jeg synes det er tomt for glidemiddel før jeg har satt den inn, og det ødelegger gleden litt, pluss at det gjør vondt å ta den ut. Min skal brukes med vannbasert glidemiddel som jeg forstår at forsvinner raskt? Anonymkode: 83a5c...5eb Bruker du plugg av stål så skal det gå greit med glidemiddel, det skal ikke være vondt eller tørt når du tar den ut. Har hørt at stål fungere veldig greit når man tar den inn eller ut. Du bruker silikon plugg? Anonymkode: bec6b...590
Blod Skrevet 26. juni 2018 #13 Skrevet 26. juni 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt og brudd på seksualitetsrommets retningslinjer. Blod, mod
amit sharma Skrevet 18. februar 2019 #14 Skrevet 18. februar 2019 Butt pluggen är par könleksaker men ja måste köpas från autentisk webbplats som kaamastra
ashleecostal Skrevet 21. februar 2019 #15 Skrevet 21. februar 2019 Just doing is not enough. Adding more pleasure is also very important. Now it becomes easy with the help of sex toys. Whether individual sex or with your partner. just choose a one as per your requirement. One can buy sex toys online.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå