Gå til innhold

Tilfeldig eller interessert i meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å trene regelmessig i treningssenteret i de 3 siste månedene. Jeg har 3 faste dager i uken, men varierer litt på klokkeslett. Nesten hver gang jeg trener der, er hun damen klar til å trene. 

Hun jobber riktig nok der, men tidligere stod hun alltid i resepsjonen. Men nå virker det som hun trener hver gang jeg trener. Selv om jeg varierer med klokkeslett. Det virker som hun sitter i resepsjonen med sine treningsklær og venter på at jeg kommer inn, dermed starter hun treningen sin.

Det kan jo hende at hun trener hele tiden, men det virker ikke slik utfra hennes utseende og vektene hun løfter. Jeg er litt interessert i henne selv, men jeg har ikke lyst å dumme meg ut på treningssenteret for jeg har fortsatt bindingstid på medlemskapet 🙈

Er hun interessert eller er jeg bare innbilsk?

Anonymkode: 57583...ee2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Tror ikke jeg hadde umiddelbart tenkt at hun var interessert, men kan jo hende. Hilser dere på hverandre da, og smiler?

AnonymBruker
Skrevet

Nå tror jeg at alle som jobber på treningssenter, også i resepsjonen, går i treningstøy på jobb. Vil tro hun trener når det er rolig i treningssenteret, evnt når hun er ferdig på jobb? Trener hun i nærheten av deg da? Blikkontakt? Smiler hun til deg?

Anonymkode: f9fee...94c

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å trene regelmessig i treningssenteret i de 3 siste månedene. Jeg har 3 faste dager i uken, men varierer litt på klokkeslett. Nesten hver gang jeg trener der, er hun damen klar til å trene. 

Hun jobber riktig nok der, men tidligere stod hun alltid i resepsjonen. Men nå virker det som hun trener hver gang jeg trener. Selv om jeg varierer med klokkeslett. Det virker som hun sitter i resepsjonen med sine treningsklær og venter på at jeg kommer inn, dermed starter hun treningen sin.

Det kan jo hende at hun trener hele tiden, men det virker ikke slik utfra hennes utseende og vektene hun løfter. Jeg er litt interessert i henne selv, men jeg har ikke lyst å dumme meg ut på treningssenteret for jeg har fortsatt bindingstid på medlemskapet 🙈

Er hun interessert eller er jeg bare innbilsk?

Anonymkode: 57583...ee2

Det er tilfeldig.

Anonymkode: 03e10...175

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...