Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har studert ledelse ved UiT? Vurderer årsstudium, nettbasert til neste år, men er usikker på om det er riktig studieretning. Har en master fra før og er i full jobb, men ønsker å bygge på med noe mer. Fungerer det greit med nettbasert studie? 

Link til studiet: https://uit.no/utdanning/program/380538/ledelse_nettbasert_-_arsstudium

Anonymkode: 254fa...d75

Videoannonse
Annonse
Gjest Boxee
Skrevet

Jeg har nettopp tatt noen dag der, og har planer om å ta de resterende til høst/vår. Fungerer helt greit med nettbasert studie. Oppfordres til gruppearbeid på alle arbeidskrav, og mener det også kreves det i noen. Lett å finne noen å samarbeide med på feks Canvas.

Hvis du ikke bor i området koster det 500kr per eksamen du melder deg opp til i tillegg til semesteravgift og bøker. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også tatt flere av fagene og skal ta resten. Det er det det er og selvfølgelig ikke like bra som fulltid på campus, men for de fleste er ikke det et alternativ. Du må komme i kontakt med noen å samarbeide med, gjerne via Skype. Det er stort sett greit å komme i kontakt med foreleser via Canvas. De fleste forelesningene er bra, men jeg har ikke likt alle foreleserne like godt. Sånn er det vel over alt.

Jeg anbefaler det! Krever ikke oppmøte og er svært fleksibelt, i tillegg til at det ikke koster noe mer enn semesteravgift, bøker og evt. eksamen. Finnes ikke noe tilsvarende så vidt jeg vet.

Anonymkode: f75cc...ced

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok prosjektledelse nettbasert ved UiT og var fornøyd. Jeg var fysisk på en av fire samlinger, resten fulgte jeg på nett eller i opptak. Varierende kvalitet på forelesningene, noen kjempebra, noen litt tørre. Fant en bra gruppe å jobbe med og endte til slutt opp med god karakter og masse nyttig påfyll. Jobbet 100% ved siden av og har hatt nytte av studiet. Har lyst å ta mer!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det lagt opp til gruppearbeid, eller er det frivillig? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er lagt opp til at arbeidskrav skal leveres i gruppe. 

Anonymkode: f75cc...ced

• Liker 1
Skrevet

Gruppearbeidet var (dessverre) ikke frivillig. Men; ledelse handler jo også om å samarbeide, så jeg lærte litt av det også.

• Liker 1
Gjest Boxee
Skrevet

Er ikke de lengste oppgavene man skal levere inn så gruppearbeidet går som regel fint. Lag et dokument på google docs hvor dere kan skrive samtidig. Det gjorde vi og hadde fargekode for hvem som skrev slik at det ble tydelig hvem som hadde gjort endel og hvem som måtte trå til litt ekstra. 

AnonymBruker
Skrevet

OK. Er det lagt opp til at det er enkelt å lage seg grupper? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

OK. Er det lagt opp til at det er enkelt å lage seg grupper? 

Ja.

Anonymkode: bba52...ee1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svarene folkens! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...