super419 Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #21 Del Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: Ja, ja. Hun vl ha oppmerksomhet og folk i rundt henne bare skal gi henne det.... Dumt hun mistet sin første baby før hun fikk vite kjønnet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. juni 2018 #22 Del Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, super419 skrev: Dumt hun mistet sin første baby før hun fikk vite kjønnet da. Hva har det med saken å gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #23 Del Skrevet 25. juni 2018 15 timer siden, super419 skrev: Søsteren min skal ha en Gender Reveal party nå i Juli, hvor jeg er den eneste som vet kjønnet før hun får vite det selv! Jeg har planlagt hva jeg skal gjøre med inspirasjon av det hun selv vil (Ballong med konfetti), men vil gjerne få til noe mer som en liten type skattejakt før hun kommer til stedet vi alle er samlet, men jeg kommer ikke på noe bra ideer til en sånn type aktivitet for henne .. Er det noen som kan hjelpe med tips? Mitt forslag; 1. Kjøp 30 begre med stor naturell yoghurt, 2. tilsett mat-farge blå eller rosa 3. Arranger "felle" med yoghurt over døra. Lag konkurranse. alle må ta den alene, slik at de går inn i rommet der fellen er. ta bildet i det yoghurten renner over de deltagerene. Om du ikke ønsker å kjøpe 30 begre yoghurt, kjøp en og lag en felle. Den som vinner konkurransen går i fellen først og kan meddele hva kjønnet er! Anonymkode: 9d0b7...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #24 Del Skrevet 26. januar Skal jeg fortelle dere hva som er mye mer idiotisk?? Det er sånne kjærringer som dere som sitter hjemme å slenger ut masse dritt og hva dere synes om at hennes søster vil ha gender reveal. Hvem f..... spurte om deres mening om det? Og hvem f.. bryr seg om hva dere mener ? Var ikke det hun lurte på. Dere er bare sjalu fordi dere ikke har noen venner som gidder å bruke tiden sin på dere. Det er 100 ganger bedre å ha gender reveal enn å holde på som dere Anonymkode: c4f49...129 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #25 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal jeg fortelle dere hva som er mye mer idiotisk?? Det er sånne kjærringer som dere som sitter hjemme å slenger ut masse dritt og hva dere synes om at hennes søster vil ha gender reveal. Hvem f..... spurte om deres mening om det? Og hvem f.. bryr seg om hva dere mener ? Var ikke det hun lurte på. Dere er bare sjalu fordi dere ikke har noen venner som gidder å bruke tiden sin på dere. Det er 100 ganger bedre å ha gender reveal enn å holde på som dere Anonymkode: c4f49...129 Hvorfor ble du så provosert over en seks år gammel tråd? Men, nei, jeg er ikke sjalu over de som får oppmerksomhet på en slik fest. Synes fortsatt hele greia er tåpelig. Anonymkode: 2f7f9...322 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå