Gå til innhold

Gender Reveal ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Søsteren min skal ha en Gender Reveal party nå i Juli, hvor jeg er den eneste som vet kjønnet før hun får vite det selv! Jeg har planlagt hva jeg skal gjøre med inspirasjon av det hun selv vil (Ballong med konfetti), men vil gjerne få til noe mer som en liten type skattejakt før hun kommer til stedet vi alle er samlet, men jeg kommer ikke på noe bra ideer til en sånn type aktivitet for henne .. Er det noen som kan hjelpe med tips? :) 

Endret av super419
Glemte å få med alt
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På norsk takk

Anonymkode: ec8ac...84d

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På norsk takk

Anonymkode: ec8ac...84d

Hva forsto du ikke?

Gender reveal party = røpe kjønnet på babyen/fostre på en "fest"

Skrevet
1 minutt siden, abc123detvardet skrev:

Hva forsto du ikke?

Gender reveal party = røpe kjønnet på babyen/fostre på en "fest"

Ja altså, hun skal ha en Gender Reveal "fest" der hun selv får vite kjønnet og alle andre! :) Jeg er den som skal få vite og vil gjerne ha en sånn liten, skattejakt type aktivitet for henne før hun kommer dit familie og venner er samlet hvor hun sprenger ballongen med konfettien i seg! 😄 

Skrevet

Enda en amerikansk greie... 

• Liker 10
Skrevet

Gender reveal fest? Dedikeres det virkelig en fest for å avsløre hvilket kjønn ungen har? Er folk interessert i å komme delta på det der? Kjønnet på ungen er riktignok artig å vite, men virker noe overkill med en egen fest... Og hvorfor/hvordan er du den eneste som vet før hun får vite det selv? Skjønte ikke dette helt...? 

Har dessverre ingen idéer å bidra med til det du egentlig spør om. Suger på party planning generelt, og amerikanske (?) baby greier spesielt. Beklager! 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg har sett er sånne kaker med blå eller rosa innside, så man ikke ser før man skjærer i kaken. Men seriøst, jeg synes en sånn fest er veldig teit. Var det hun selv som kom på det? Dette kommer i tillegg til babyshower da eller? 🙄 Snakker om overkill. 

Anonymkode: 5ab21...198

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk hakket mer teit enn babyshower.

Anonymkode: 2e547...f70

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å hjelp, for en selvopptatt generasjon som blir foreldre om dagen...

Anonymkode: e4864...a55

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke få sagt hvor idiotisk jeg synes det er at man hele tiden skal benytte engelsk. Hvis man på død og liv skal tilfredsstille handelsstanden og dermed arrangere en slik fest som vi overhodet ikke har kultur for her i Norge så finn i hvert fall på et norsk navn! Hva med Kjønnsavsløringsfest? ;) (Se opp for blottere).

Anonymkode: 8facf...e79

• Liker 6
Skrevet

Så på sisterwives at de som ventet barn avslørte for resten av familien hvilket kjønn babyen hadde ved at alle valgte en ballong i blå eller rosa også blåste alle opp samtidig men det var hull i de rosa. 

Uansett visste jo foreldrene om kjønnet, skjønte ikke helt det der med at ts skulle vite det men ikke den gravide. Hvordan får man til det i praksis? 

Skrevet

Det er vanlig at den gravide ikke vet kjønnet. I amerika tar man blodprøve og får svaret i posten, derfor vet de som arrangerer kjønnet, men ikke mor. Har sett mange videoer av dette på insta.. men ser ikke helt poenget med en sånn fest da.. kjønnet er vel ikke så viktig? I Norge kan man bare be jordmor på ultralyd bare skrive kjønnet på en lapp og gi det til partyarrangøren. 😊

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Sorceress skrev:

Gender reveal fest? Dedikeres det virkelig en fest for å avsløre hvilket kjønn ungen har? Er folk interessert i å komme delta på det der? Kjønnet på ungen er riktignok artig å vite, men virker noe overkill med en egen fest... Og hvorfor/hvordan er du den eneste som vet før hun får vite det selv? Skjønte ikke dette helt...? 

Har dessverre ingen idéer å bidra med til det du egentlig spør om. Suger på party planning generelt, og amerikanske (?) baby greier spesielt. Beklager! 

Dette er istedenfor en babyshower.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste jeg har sett er sånne kaker med blå eller rosa innside, så man ikke ser før man skjærer i kaken. Men seriøst, jeg synes en sånn fest er veldig teit. Var det hun selv som kom på det? Dette kommer i tillegg til babyshower da eller? 🙄 Snakker om overkill. 

Anonymkode: 5ab21...198

Skrevet
58 minutter siden, langbein86 skrev:

Det er vanlig at den gravide ikke vet kjønnet. I amerika tar man blodprøve og får svaret i posten, derfor vet de som arrangerer kjønnet, men ikke mor. Har sett mange videoer av dette på insta.. men ser ikke helt poenget med en sånn fest da.. kjønnet er vel ikke så viktig? I Norge kan man bare be jordmor på ultralyd bare skrive kjønnet på en lapp og gi det til partyarrangøren. 😊

Dette er istedenfor en babyshower :)

Skrevet
1 minutt siden, super419 skrev:

Akkurat nå, super419 skrev:

Men hvorfor? 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk hakket mer teit enn babyshower.

Anonymkode: 2e547...f70

Så dumt det må være for deg da! 😄 

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Men hvorfor? 

Dette er min søsters første baby, og hun har sett for seg dette i hodet hennes. Det eneste jeg ber om er om noen har ideer til en type skattejakt jeg kan sende henne ut på mens jeg tilrettelegger ballonger med konfetti og at hennes mest kjære er klare og til stede.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, super419 skrev:

Dette er min søsters første baby, og hun har sett for seg dette i hodet hennes. Det eneste jeg ber om er om noen har ideer til en type skattejakt jeg kan sende henne ut på mens jeg tilrettelegger ballonger med konfetti og at hennes mest kjære er klare og til stede.

Ja, ja. Hun vl ha oppmerksomhet og folk i rundt henne bare skal gi henne det....

AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres morsommere ut enn babyshower hvertfall. Du finner sikkert masse tips på YouTube.

Anonymkode: b83cc...c81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...