AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Jeg har ikke øye for noen som dater, jeg er bare nysgjerrig. For det er da ikke slik at de elsker hverandre selv om de dater.. Anonymkode: 9c6af...e3c
abc123detvardet Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 La oss si vi har paret Adam og Eva. Kari liker Adam. Adam drikker litt for mye øl og havner i seng med Kari. Nå er Kari og Adam sammen. Hva er sannsynligheten for at Adam vil bytte bort Kari?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #3 Skrevet 25. juni 2018 41 minutter siden, abc123detvardet skrev: La oss si vi har paret Adam og Eva. Kari liker Adam. Adam drikker litt for mye øl og havner i seng med Kari. Nå er Kari og Adam sammen. Hva er sannsynligheten for at Adam vil bytte bort Kari? Det vet da vel ikke jeg. Anonymkode: 9c6af...e3c 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 Dating er en kunstig form for dårlig kommunikasjon. Bør oversees. Anonymkode: bf3cb...7b2 1
Opplyst Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke øye for noen som dater, jeg er bare nysgjerrig. For det er da ikke slik at de elsker hverandre selv om de dater.. Anonymkode: 9c6af...e3c Noe sier meg at du aldri helt kommer til å forstå det her, hvor hen du mye prøver.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 Det kommer jo bare ubrukelige svar, Anonymkode: 9c6af...e3c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #7 Skrevet 25. juni 2018 Selvsagt er man ikke sammen dersom man dater. Så man «må» nødvendigvis ingenting. Men jeg tror at dersom du hadde syntes det ikke var problematisk (litt, i hvert fall), så hadde du ikke spurt. Jeg personlig hadde holdt meg unna en person som jeg veit dater en annen. Kun fordi jeg syntes det hadde vært vondt om noen andre prøvde seg på en person jeg liker. Selv om jeg veit at man ikke har noen garantier Anonymkode: 49192...1ee
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #8 Skrevet 25. juni 2018 Vi er i Norge, "å date" er egentlig ikke ei greie. Hvis 2 stk har kommet så langt i relasjonen at det ikke er greit å treffe andre, så er det parets ansvar å avvise beilere, det er da faen ikke andres ansvar å holde seg unna om de ikke vet hvor seriøse paret er. Anonymkode: ea05c...328
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #9 Skrevet 25. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er i Norge, "å date" er egentlig ikke ei greie. Hva mener du med det? Anonymkode: 01160...2b8
Katten.2.0 Skrevet 25. juni 2018 #10 Skrevet 25. juni 2018 Man er ansvarlig for ens egen lykke (innenfor lovens rammer).
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #11 Skrevet 25. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med det? Anonymkode: 01160...2b8 Orker ikke å skrive det kl halv 5 på natta. Kanskje noen andre gidder å ramse opp hvordan dating er amerikansk og ikke noe nordmenn gjør ELLER er flinke på, generelt. Vi er for rare og inneslutta til å "date". Trøtt, hade. Anonymkode: ea05c...328
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #12 Skrevet 25. juni 2018 Hvis jeg fatter interesse for en mann, og får vite at han aktiv dater andre så mister han verdi i mine øyne. Jeg dater nemlig ikke uten at det er en viss kjemi og interesse tilstede. Så om han dater andre er han egentlig ikke noe for meg. Den riktige fyren for meg dater nemlig ikke uten at det er noe mer der. I dag er det jo mange som dater andre i hytt og pine for "tenk om vi har kjemi og slikt".. De er evig på jakt og vil ikke kjenne igjen de riktige om de står rett foran de. Jeg tror derfor du må vurdere info du får fra den personen ts. Hvor ofte dater h#n, hvor mange, hvor mange av datene overlappes, blir dater ghostet osv. Og sammenligne det med hvordan du selv dater. Jeg gruer meg ikke for å spørre om slikt for jeg ønsker å ha fakta på bordet. Hvis en mulig date blir ukomfortabel av det, da er det gjerne andre ting ved han som jeg ikke vil like. Lytt til intuisjonen din. Anonymkode: 2a89e...a47 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #13 Skrevet 25. juni 2018 Hvis du er interessert i en fyr som holder på med en annen, respekterer du det. Og går videre. Anonymkode: 70e4d...8cc
annebanane Skrevet 25. juni 2018 #14 Skrevet 25. juni 2018 (endret) Jeg mister interessen når han åpenlyst holder på med andre, så da er det ikke noe problem å styre unna. Endret 25. juni 2018 av Moonwalker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå