AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Jeg får litt angst for hver gang en mann er interessert i meg, fordi hvis jeg avviser dem så tenker jeg at sannsynligheten er større for at jeg blir avvist den dagen jeg endelig faller for noen. Har opplevd å falle for noen, men tok aldri steget videre. Jeg tenker bare at jeg helt sikkert blir avvist en gang jeg begynnernog føle noe for noen fordi jeg har avvist mange selv. Så bør jeg bli sammen med/ha sex med de interesserte mennenfor å ikke "få min egen medisin"? og...hvor vanlig er det at akkuratt den di vil ha er den som avviser deg? Si at det er 10 menn tilgjengelige, du liker en av dem.... 9 vil bli sammen med deg, hva er sjansen for at den du liker er den ene som ikke er interessert? Uavhengig om du vet noe om hans interesse først. Anonymkode: 3ce99...0b7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Uff, dette blir for dumt. Det er selvfølgelig ingen lov som sier at du selv skal bli avvist om du har avvist andre. Anonymkode: 575b9...74f 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Livet handler ikke om å slå seg til ro med første og beste. Du kan fint vrake 1000 stk uten å føle deg fæl. Spesielt er jeg ganske glad i å sjarmere jenta til punktet hvor hun blir med på alt i senga før jeg ghoster henne når bler lei og klar for ny jente. Mange jenter har feiloppfatning av at de er hard to get. Det er kvinnen som går rundt gravid med ungen til mannnen, det er kvinnen som potensielt massakrerer sin vagina eller får hengepupper, det er kvinnen som muligens ofte ofrer kroppen sin og lar den forfalle og ender opp med å bli dumpa av menn som er lei av bilringer eller et dødt sexliv, så faktisk er det derfor sånn at jenta naturligvis har større grunn til å være kresen. Anonymkode: c1758...b6e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får litt angst for hver gang en mann er interessert i meg, fordi hvis jeg avviser dem så tenker jeg at sannsynligheten er større for at jeg blir avvist den dagen jeg endelig faller for noen. Har opplevd å falle for noen, men tok aldri steget videre. Jeg tenker bare at jeg helt sikkert blir avvist en gang jeg begynnernog føle noe for noen fordi jeg har avvist mange selv. Så bør jeg bli sammen med/ha sex med de interesserte mennenfor å ikke "få min egen medisin"? og...hvor vanlig er det at akkuratt den di vil ha er den som avviser deg? Si at det er 10 menn tilgjengelige, du liker en av dem.... 9 vil bli sammen med deg, hva er sjansen for at den du liker er den ene som ikke er interessert? Uavhengig om du vet noe om hans interesse først. Anonymkode: 3ce99...0b7 Hvor du tro at kjærlighet og dating går ut på matematiske regnestykker, logikk og sannsynligheter og karma, så kommer du til å få mye å gruble på.. Sjansen for at den personen du forelsker deg i, liker deg også = 0% eller 100%, det er umulig å si på forhånd. Du vil merke når noen er genuin interessert i deg. Og gjør deg selv en tjeneste: hold igjen dine egne følelser, og hvor mye du investerer i relasjonen, frem til du merker om den andre er genuin, eller ikke. Og du må tørre å åpne deg for å bli sårbar og såret, for å kunne vinne også.. Anonymkode: 6b89c...470
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 Hvis du tror mente jeg Anonymkode: 6b89c...470
Gjest Mass Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 Du må jo være tro mot deg selv, følge hjertet ditt og følge din livsvei. Viss noen blir interessert i deg og du ikke gjengjelder det, så handler du jo rett når du avviser dem. Det hadde vært verre viss du innledet noe med dem, ført dem bak lyset på en måte og så forlatt dem med knust hjerte når du kunne unngått det ved å følge hjertet ditt til å begynne med. Bare for å spissformulere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå