AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Hei kg! Har i det siste hatt et merkelig forhold med ei som kanskje noen kan gjøre meg litt klokere på! Vi møttes under et felles gjøremål for ca 5 måneder siden, de neste 4 månedene fant vi på mye rart og snapchattet 24/7. Vi har mangen felles interesser og har det veldig gøy sammen. Vi snakket mye og hun sa veldig personlige ting så jeg trodde vi var på god gang til et «forhold». Hun startet og å sende hjerter og da jeg spørte hva det betydde så sa hu at hu ikke visste enda. Så fortsatte vi i samme gangen helt til hu plutselig snakka om hun ikke ville i noe forhold.. greit det og gjore ingen forskjell. Men for noen uker siden så plutselig bråstoppet hele greiene, jeg spørte hva det var men hun bare løy og sa ingenting. Trodde vi var gode venner men.. Det gikk stille noen uker før hun nå spørte om jeg var interessert å ta opp kontakten igjen.. Da sa jeg vel egentlig nei, men ombestemte og sa ja. Men da virket hun plutselig ikke igjen interessert å svarte med korte meldinger.. Noen som skjønner tegninga? Burde jeg forkaste hele forholdet og glemme hun eller prøve å få ting opp igjen? Anonymkode: c105e...033
lehangolta Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Forkast henne. Virker ubesluttsom og som en type som kanskje fant "noe annet moro" så du ble kjedelig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå