Gå til innhold

Bathmate pumpe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker å kjøpe meg en sånn i håp om at penis skal bli tykkere, men kan det være noen negative effekter ved pumping? Vil ikke da den skal bli mindre... 

Anonymkode: a96ba...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Som ved løping. Bedre med intervaller enn langkjøring. Så oppvarming 4 minutter, 4x4 minutt intervaller, 4 minutt nedkjøring og avslutt med 4 minutt tøying. Repeteres annenhver dag. Resultater vil variere. Men resultatene er som ved trening ferskvare og noe som må vedlikeholdes.

Anonymkode: 5afcb...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så det er utelukkende positive effekter ved pumping? Jeg håper jeg kan øke omkretsen med minst én cm, er det reellt? Og når man har gjort dette lenge nok, vil resultatet være permanent? Hvis den krymper igjen, vil den kunne krympe til mindre enn det som var utgangspunktet før pumping? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig at noen kjøper dette. Bathmate produsenten koser seg over menn med dårlig selvtillit...

Anonymkode: 7c36f...ac4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig at noen kjøper dette. Bathmate produsenten koser seg over menn med dårlig selvtillit...

Anonymkode: 7c36f...ac4

Tror også damene til de som bruker bathmate også koser seg litt ekstra om typen oppnår en tykkere penis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der og da er forskjellen enorm, særlig omkretsen. Et par centimeter er ikke å ta hardt i. Viktig å velge rett type. Ikke for stor, ikke for liten. Her gjelder også å finne rett størrelse i forhold til omkretsen. Lengden også. Jeg kjøpe en Hercules X30 og måtte bytte. Den har en indre omkrets på 17,2cm og dybde under trykk på 21cm. Det ble for lite. Opplevde at det klemte og at en bunnet pumpa. X40 passer meg bedre. 

Når det gjelder damer så lurer de litt i begynnelsen, men etter de ser resultatene så går den forundringen over raskt. Nok om det😎.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Et par centimeter hadde vært helt konge. Da hadde jeg kanskje turt å bruke penisen på ei jente. Sånn som det er nå er det uaktuelt å dra ned buksa. Det har ikke noe å si om pumpa er for stor? Tror kanskje jeg må på X20, men hadde vært sykt om jeg måtte oppgradere til X30 etter en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette virker? Med dokumentert effekt? Testet av medlem av norsk legeforening eller noen andre det faktisk går an å ta seriøst?

Jeg klarer ikke helt kvitte meg med tanken på at dette kun er kynisk utnytting av lettlurte menn med en svak flekk på selvfølelsen og at disse pumpene i beste fall gir deg en helt normal ereksjon mens i verste fall kan påføre deg skade ut over det økonomiske..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, blaffen skrev:

Og dette virker? Med dokumentert effekt? Testet av medlem av norsk legeforening eller noen andre det faktisk går an å ta seriøst?

Jeg klarer ikke helt kvitte meg med tanken på at dette kun er kynisk utnytting av lettlurte menn med en svak flekk på selvfølelsen og at disse pumpene i beste fall gir deg en helt normal ereksjon mens i verste fall kan påføre deg skade ut over det økonomiske..

Norsk legeforening har egne pdf filer om temaet. Du kan og søke refusjon hvis du har diagnose ED, eller andre sykdommer som påvirker ereksjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i en butikk som selger bathmate. Det fungerer! Men slutter du å bruke den i en periode vil penis gå tilbake til normal størrelse. Sjekk youtube. Er faktisk mange videoer der av folk som bruker den med før og etter resultat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/26/2018 at 3:27 PM, AnonymBruker said:

Norsk legeforening har egne pdf filer om temaet. Du kan og søke refusjon hvis du har diagnose ED, eller andre sykdommer som påvirker ereksjonen.

Men det er ikke det samme. Dokumentasjonen viser til pumper brukt for å få en ereksjon, ikke for å få større pikk. Og det var det denne tråden startet med.

Når sant skal sies så virket det som en selger av penispumper som hadde en samtale med seg selv for å skape litt oppmerksomhet om eget produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukte den i et helt år, annenhver dag ca i dusjen fra 2016-2017

Sitter i dag med en penis som er den samme som den var i 2015..

I perioden jeg brukte den så hendte det at penis ble misfarget, og gikk også en del utover ereksjonen. Jeg fikk bittelitt økt størrelse i løpet av det året på omkretsen, men helt ærlig, så er det ikke verdt det med tanke på strevet og komplikasjoner som kan oppstå....

Fraråder deg å avstå, og bruke penga på noe annet. :)

Anonymkode: eef8d...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukte den i et helt år, annenhver dag ca i dusjen fra 2016-2017

Sitter i dag med en penis som er den samme som den var i 2015..

I perioden jeg brukte den så hendte det at penis ble misfarget, og gikk også en del utover ereksjonen. Jeg fikk bittelitt økt størrelse i løpet av det året på omkretsen, men helt ærlig, så er det ikke verdt det med tanke på strevet og komplikasjoner som kan oppstå....

Fraråder deg å avstå, og bruke penga på noe annet. :)

Anonymkode: eef8d...f0e

Ingen varige resultater altså er litt nedtur. Det spørs vel ikke om jeg bare må spare opp til en fettinnsprøytning, for slik tykkelsen er nå er jo helt krise. Flaut å skulle vise fram og bruke i noen intim situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 28.6.2018 den 0.52, blaffen skrev:

Men det er ikke det samme. Dokumentasjonen viser til pumper brukt for å få en ereksjon, ikke for å få større pikk. Og det var det denne tråden startet med.

Når sant skal sies så virket det som en selger av penispumper som hadde en samtale med seg selv for å skape litt oppmerksomhet om eget produkt.

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...