Gå til innhold

Når damer med bagasje blir valgt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare litt småbitre tanker sent en søndag. 

Ble «valgt vekk» igår. Alltid kjipt. Men det er hun som ble valgt isteden for meg som er problemet. Eller, ikke hun personlig. Men hvorfor vil noen velge vekk meg som ikke har ett tonn med bagasje, men velge en dame som i tidlig 30 årene har to ekteskap bak seg der den ene var psykopat og to barn under skolealder. Hvorfor?

Jeg har ingen ekteskap eller barn, skulle tro jeg var enklere valg. Men sikkert bitterheten min som skinner gjennom. 

Anonymkode: 6f43b...7a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de hadde bedre kjemi, og han ikke brydde seg om fortiden hennes?

Anonymkode: 05057...fae

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble «valgt vekk» igår. Alltid kjipt. Men det er hun som ble valgt isteden for meg som er problemet. Eller, ikke hun personlig. Men hvorfor vil noen velge vekk meg som ikke har ett tonn med bagasje, men velge en dame som i tidlig 30 årene har to ekteskap bak seg der den ene var psykopat og to barn under skolealder. Hvorfor?

Jeg har ingen ekteskap eller barn, skulle tro jeg var enklere valg. Men sikkert bitterheten min som skinner gjennom. 

Se ikke bort fra at han valgte henne nettopp fordi hun har opplevd det hun har opplevd, og at han faktisk ikke er en snill mann.

Anonymkode: 18758...d46

• Liker 7
Skrevet

Fordi du kan skrive slike innlegg som dette. Han har nok gjennomskuet hvilken person du er og valgt en bedre😊

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du alltid valgt vekk? Kan du tenke på hva som er grunnen? Og det å ha barn fra før eller ekteskap bak seg vil jeg ikke kalle bagasje. 

Anonymkode: 8a8b2...207

• Liker 4
Skrevet

Hun var vel mer hans smak personlighetsmessig eller utseendemessig da.. 

• Liker 5
Skrevet

Det at noen har med seg bagasje gjør ikke at en velger de vekk  når en velger partner er det ting som kjemi, personlighet, interesser, og tiltrekningskraft som er viktig. Ikke det at en aldri har vært gift eller ikke har bagasje med seg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du stadig blir valgt vekk er nok problemet hos deg.... ikke de med det du mener er bagasje. 

Anonymkode: d1fbc...97d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke?

Anonymkode: af676...5ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjalu? 

Anonymkode: b084c...181

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ofte at menn som velger problemer kanskje ikke er snille bestandig. Eller så skal de alltid redde kvinnen.

Anonymkode: 9b6bd...a68

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Bagasje? Har man bagasje om man har et barn fra før?

AnonymBruker
Skrevet

Sjarm og godt utseende teller mye. Jeg skjønner godt at noen vil velge Sofia Vergara fremfor Lena Dunham.

Anonymkode: 5e110...97f

Skrevet

Kanskje fordi hun med sine tidl opplevelser vet å sette pris på en snill mann? 

• Liker 3
Skrevet

Tenker vell at om han velger en med, i en dels øyne, såpass mye bagasje har hun antagelig andre gode kvaliteter og egenskaper som veier opp for dette. Eventuelt har han kanskje preferanser som gjør at det som for noen vil fremstå som bagasje for han er en fordel. Kanskje han ikke ønsker barn selv men ser positivt på det å få ta del i livet til noen andres barn, eller opplever at hun med såpass dårligere erfaringer setter ekstra pris på hans gode egenskaper?

Skrevet

Når man møter noen det klikker med, så spiller ikke bagasjen noe stor rolle. Jeg har mange ganger lurt på hvorfor mannen min valgte meg med min tunge bagasje. Som hun du beskriver pluss litt til. Spurte han en gang og. Og fikk til svar at det føltes riktig. Og jeg aksepterte han, han følte seg trygg med meg. Hvis du stadig er sjalu og bitter, så frastøter du deg framfor å tiltrekke deg folk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...