AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Litt inspirert av tråden om hvordan vi tjukke har sex, så lurer jeg på om det virkerlig er så få her inne som har hatt sex med noen som er skikkelig overvektig. Som stor selv (har BMI på 43) har jeg selv ikke hatt sex med noe like stor som meg selv, ikke i nærheten, bare noen som var litt overvektig, og under fedme sjiktet. Så jeg har ikke mye å bidra med. Men det må da være noen andre som har hatt store partnere siden det er blitt lagt en egen mysterium om hvordan tjukke har sex, (for det har vi, like mye som alle andre)! Anonymkode: 27929...c5e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Litt inspirert av tråden om hvordan vi tjukke har sex, så lurer jeg på om det virkerlig er så få her inne som har hatt sex med noen som er skikkelig overvektig. Som stor selv (har BMI på 43) har jeg selv ikke hatt sex med noe like stor som meg selv, ikke i nærheten, bare noen som var litt overvektig, og under fedme sjiktet. Så jeg har ikke mye å bidra med. Men det må da være noen andre som har hatt store partnere siden det er blitt lagt en egen mysterium om hvordan tjukke har sex, (for det har vi, like mye som alle andre)! Anonymkode: 27929...c5e Jeg vet ikke om vi tenker på det samme når vi sier stor, men jeg ligger utelukkende med bodybuildere. Her skaper størrelse tidvis noen utfordringer, men det er en del av tenningsmønsteret mitt, så ikke noe jeg ser på som et problem. Anonymkode: 0fc90...e2a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Var ganske full. Endte opp i seng med ei som sikkert var over 100. En av de beste opplevelsene jeg har hatt tbh. Selvom om jeg ikke ble fysisk tiltrukket så kunne hu sakene sine Anonymkode: 65cd0...320
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Eksen min var oppe i BMI på over 47. Problemet er at jo tjukkere en mann blir, jo kortere blir penisen hans, fordi det blir så mye polstring rundt at den forsvinner inn i fettet og samleie blir faktisk vanskelig fordi den kommer så kort inn i skjeden at det fort ramler ut. Tyngden gjør også at enkelte stillinger blir vanskelige fordi man blir klemt flat og utholdenheten til mannen i senga blir jo også dårlig. Anonymkode: ca8f0...6e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå