Gå til innhold

Putta noe i røyken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har røyka i 7 år og har aldri hattvært problemer med så veldig mye lukt etter å ha tatt en røyk, men nå etter de bytta ut pakkene med brune pakker så har røyken også begynt å lukte helt sjuuuukt... det STINKER av meg etter jeg har røyka. Helt grusomt, må vaske hender og bytte klær etter jeg har tatt en røyk, klarer ikke å sitte i den lukta. Kan det hende de har gjort noe slik at det lukter vondere for å få folk til å slutte å røyke samtidig som de har endra etikettene ? Jeeezes.... 

Anonymkode: 4fc00...f9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv om du ikke merket tidligere at du luktet røyk, var det andre som merket det, så det du sier der holder ikke mål

Anonymkode: 15fe6...a0d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men det er bare innbilning at de lukter annerledes. Så lenge du røyker samme sigarettmerker som før, er det bare pakningen som er annerledes.Det du kan sjekke er om du egentlig har fått samme merke som før. Forskjellige sigarettyper lukter ganske ulikt, så det kan jo hende at du har fått rød Marlboro eller Prince istedenfor hvit Marlboro eller Prince. Mener jeg så noe i en nettavis nylig om at de nye røykpakkene skaper problemer for de butikkansatte, så det kan jo være en forveksling.   

Anonymkode: cde7f...db9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok bare det er fargen som gjør det. På noen virker fargen avstøtende på alle måter og ødelegger gleden, for meg er jeg likegyldig iht. pakken, venninnen min syns den er kul. 

Anonymkode: fd39b...798

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns lukta varierer sterkt fra merke til merke og jeg røyker ikke selv. Feks er smuglersigaretter og sigaretter fra innvandrer butikker de med verst lukt. Så de variantene på butikken. Rulletobakk lukter minst, særlig den milde. 

Men egentlig luktet alt dritt.

Anonymkode: cee9d...042

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns lukta varierer sterkt fra merke til merke og jeg røyker ikke selv. Feks er smuglersigaretter og sigaretter fra innvandrer butikker de med verst lukt. Så de variantene på butikken. Rulletobakk lukter minst, særlig den milde. 

Men egentlig luktet alt dritt.

Anonymkode: cee9d...042

Tobakk lukter mindre. Sigaretter stinker. 

Anonymkode: 416b4...81c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, altså, jeg har røyka det samme merke i alle årene, er det merket jeg fikk nå også.jeg gir blanke i om pakka er brun, har da virkelig ingenting å si. Og jo, det lukter helt sykt. Luktesansen min har da ikke på mirakuløst vis blitt bedre med aldern. Ikke er jeg gravid heller. Det skjedde i forbindelse med den flrste sigaretten jeg tok av den nye pakka. Tenkte ikke over at det var ny pakning, tenkte på det etterpå siden jeg skjønte ikke hvorfor det stinka så jævlig.måtte lufte hele rommer der jeg hadde gått inn etter røyken, lukta gammel inrøyka mann. etter at det nå har skjedd gjennom hele pakka så har jeg begynt å dekke meg til hver gang jeg tar en røyk. Jeg har aldri luktet deb lukten før av meg selv, og jeg har heller aldri fått noen klager på at jeg lukter røyk før, har faktisk fått høre flere ganger: røyker du?! Du lukter jo aldri røyk.. jeg har opplevd at det kan lukte røyk av folk som røyker veldig fort,blir en helt særegen lukt av det. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja putta sokk. Du har røyka sokken din.

Anonymkode: 205de...ebe

AnonymBruker
Skrevet

Du har fått bedre luktesans? 

Anonymkode: 2d9b2...940

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har fått bedre luktesans? 

Anonymkode: 2d9b2...940

Eh, nei... det får man ikke ut av det blå. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja putta sokk. Du har røyka sokken din.

Anonymkode: 205de...ebe

Det hadde lukta mye bedre. 

Skrevet
På 24.6.2018 den 23.34, AnonymBruker skrev:

Jeg har røyka i 7 år og har aldri hattvært problemer med så veldig mye lukt etter å ha tatt en røyk, men nå etter de bytta ut pakkene med brune pakker så har røyken også begynt å lukte helt sjuuuukt... det STINKER av meg etter jeg har røyka. Helt grusomt, må vaske hender og bytte klær etter jeg har tatt en røyk, klarer ikke å sitte i den lukta. Kan det hende de har gjort noe slik at det lukter vondere for å få folk til å slutte å røyke samtidig som de har endra etikettene ? Jeeezes.... 

Selvfølgelig stinker det av deg, uansett hva pakken er laget av... 

• Liker 2
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Noen pakker lukter/smaker annerledes. "Bad batch" Men har aldri opplevd mange pakker på rad som lukter "feil" 

Kanskje det er varmen som gjør at du lukter det bedre.

Skrevet

Du har nok luktet like vondt hele tiden som du har røykt, du har bare ikke lagt merke til det. Stinken du kjenner har vært der i 7 år og skyldes ikke de nye pakken men røyken generelt.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Uhumskheter skrev:

Noen pakker lukter/smaker annerledes. "Bad batch" Men har aldri opplevd mange pakker på rad som lukter "feil" 

Kanskje det er varmen som gjør at du lukter det bedre.

Jeg tror du har rett, kan være varmen. De dagene det luktet værst var det varmt og fuktig i lufta. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg røyker tobakk og det lukter lite og det lukter søtlig. Både vanlig tobakk, og ikke minst organisk tobakk eller uten tilsetningstoffer. Det lukter jo uansett, men ikke kvalmt, ikke så det river i nesa. Sigg derimot lukter så dritt at jeg blir kvalm. Blir også tørrere i munnen og jeg hoster av sigg. Back to the tobakk, alltid. I dag ruller jeg med filter også, og en rulla en har mindre tobbakk i seg enn en vanlig sigg, så ser ikke poenget med vilt dyre greier i det hele tatt lengre. Har hatt det sånn som deg, kjente det ikke i mange år og plutselig ble det vondt med den lukten.

Vet ikke hva som er grunnen til at du synes det lukter ekstra ille nå jeg altså, og det kan jo godt hende det er en "dårlig batch" eller varmen -men selv tror jeg tror nok mest på det at du ikke legger merke til det til vanlig og plutselig har en periode du er mer "våken". Kanskhe du ikke gar røyka like mye inne i det siste, vært mye ut av huset?

Anonymkode: 6cf32...d7f

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg røyker tobakk og det lukter lite og det lukter søtlig. Både vanlig tobakk, og ikke minst organisk tobakk eller uten tilsetningstoffer. Det lukter jo uansett, men ikke kvalmt, ikke så det river i nesa. Sigg derimot lukter så dritt at jeg blir kvalm. Blir også tørrere i munnen og jeg hoster av sigg. Back to the tobakk, alltid. I dag ruller jeg med filter også, og en rulla en har mindre tobbakk i seg enn en vanlig sigg, så ser ikke poenget med vilt dyre greier i det hele tatt lengre. Har hatt det sånn som deg, kjente det ikke i mange år og plutselig ble det vondt med den lukten.

Vet ikke hva som er grunnen til at du synes det lukter ekstra ille nå jeg altså, og det kan jo godt hende det er en "dårlig batch" eller varmen -men selv tror jeg tror nok mest på det at du ikke legger merke til det til vanlig og plutselig har en periode du er mer "våken". Kanskhe du ikke gar røyka like mye inne i det siste, vært mye ut av huset?

Anonymkode: 6cf32...d7f

Har aldri røyka inne. Men lukten satt seg i hele rommet etter jeg gikk inn etter å ha tatt en røyk. Tobakk er ikke et alternativ, men skal begynne med esigg, for dette går ikke hvis det er sånn at andre lukter meg på den måten hele tiden. har ikke luktet sånn av den nye pakka da, så kan jo ha vært en dårlig batch som du sier. Var helt grusomt ihvertfall, jævligste jeg har lukta. Luktet sånn som det lukter om du putter nesa oppi en pakke med en cappings.... bare enda sterkere. Syntes det er rart, for jeg sluttet å røyke i et år nesten og jeg syntes ikke det luktet så veldig ille av mine venner som røyka da jeg ikke røyket.... røyk lukter det jo av folk som røyker, det forstår jeg å, men ikke SÅNN... det er ikke uten grunn jeg lurte på om det var noe nytt de hadde begynt med for å si det slik 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...