Gå til innhold

Hvor kan man ta opp fag/rette på karakterer i Oslo?


Nikki

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sitter her og har en følelse av at jeg må rette opp noen karakterer fra vgs. Men jeg lurer på om det er noen som vet hvordan man går frem. Og da mener jeg ikke gjennom Treider eller Bjørknes, men i den offentlige sektoren. Håper noen kan hjelpe meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke helt hvordan det er i Oslo, men her i Bergen og også i Kr.Sand så er det Katedralskolen som har sånn undervisning. Da er undervisningen gratis, men jeg tror endel, om ikke all, av undervisningen er på ettermiddagen/kvelden. Da er det de samme lærerne som har timer på skolen om dagen som har timene på kvelden. Men du bør kontakte skolen ganske raskt for klassene fylles opp og skolen begynner jo snart!!

Ellers så finnes det vel noe som heter Aftenskolen eller noe sånn??

Jeg tar selv opp igjen fag fra vgs nå, men jeg tar de på nettet. Det koster endel men det er veldig ok! Flinke lærere og topp oppfølging!

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, men jeg fikk beskjed om at Katta ikke hadde noe opplegg for det her i Oslo. Er det noen som vet om det er noe voksenopplæringssenter her i Oslo?? Håper noen kan hjelpe meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...