Gå til innhold

Dine tegn på graviditet! :-) #ventetiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!! 

Dere som har fått spiren til å sitte, hva var deres graviditets tegn?

Jeg har hatt menssmerter siden 5 dgr etter EL og føles som mensen kommer. Har tatt n G.test bare for å sjekke for 3 dgr siden, denne var negativ. Nå er det en uke til mens og menssmertene er der fremdeles. Noen med like symptomer som har testet positivt? 

Hjeeelp:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde menssmerter i tre dager før jeg testet positivt :) 

Skrevet

Mensmurringer i over en uke før positiv test, fryse/svettetokter, vondt i korsrygg/bekkenet, ikke ømme bryster etter EL som vanlig, veldig hormonell, snopesyk, blødende tannkjøtt, ekstra trøtt😴☺️

AnonymBruker
Skrevet

Menssmerter som kom tidligere enn vanlig var det eneste tegnet jeg hadde før IKM. Senere fikk jeg forsterket luktesans, ble kvalm og begynte å kaste opp, men det var ikke før i uke 6.

Anonymkode: d4ed9...c28

Skrevet
3 timer siden, Juni15 skrev:

Jeg hadde menssmerter i tre dager før jeg testet positivt :) 

Ok, hele tiden eller sånn innimellom? :)

Skrevet
3 timer siden, frk.Sanna skrev:

Mensmurringer i over en uke før positiv test, fryse/svettetokter, vondt i korsrygg/bekkenet, ikke ømme bryster etter EL som vanlig, veldig hormonell, snopesyk, blødende tannkjøtt, ekstra trøtt😴☺️

Ok, takk for svar 😄 Ekke så lett å vite altså! Man blir jo helt gal sv denne prosessen! Hehe

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menssmerter som kom tidligere enn vanlig var det eneste tegnet jeg hadde før IKM. Senere fikk jeg forsterket luktesans, ble kvalm og begynte å kaste opp, men det var ikke før i uke 6.

Anonymkode: d4ed9...c28

Ahaaaaa!!! Blir spennende å se om det faktisk er menssmerter eller om det er en liten spire på lur 🙂 takk for svar!!

AnonymBruker
Skrevet

Mitt tydeligste tegn (og første) er en rar følelse i halsen når jeg trekker pusten dypt. Jeg har astma, så kanskje det er relatert til det. Føles litt om omvendt halsbrann, en kald følelse. Ellers hadde jeg litt murringer, kanskje litt mer enn vanlig - og that’s it. Fikk positiv test 9-10 dager etter eggløsning. Lykke til!

Anonymkode: 825ad...156

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mitt tydeligste tegn (og første) er en rar følelse i halsen når jeg trekker pusten dypt. Jeg har astma, så kanskje det er relatert til det. Føles litt om omvendt halsbrann, en kald følelse. Ellers hadde jeg litt murringer, kanskje litt mer enn vanlig - og that’s it. Fikk positiv test 9-10 dager etter eggløsning. Lykke til!

Anonymkode: 825ad...156

Tusen takk for svar 🙂 blir spennende å se!!  Da fikk du tidlig positiv test tidlig ❤️

Skrevet
3 timer siden, Stinemor123456 skrev:

Ok, hele tiden eller sånn innimellom? :)

Stort sett bare om natta tror jeg. På akkurat samme måte som jeg pleide å oppleve det samme dag som mens skulle komme.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Juni15 skrev:

Stort sett bare om natta tror jeg. På akkurat samme måte som jeg pleide å oppleve det samme dag som mens skulle komme.

Ok!! Takk for litt erfaring 🙂 blir spennnede å se. Virker som mens kommer hele tiden 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...