AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Som overskriften sier: jeg er betatt av en mann jeg treffer ganske sjelden. Vi har få felles bekjente, og møtes i liten grad naturlig. I skoleåret bor han i nabobyen, ellers et godt stykke unna. Vi har en hyggelig tone når vi treffes, men vi har ikke ellers kontakt. Om jeg vil bli bedre kjent med han, hvordan går jeg fram? Det hadde jo ikke vært så vanskelig om vi hadde omgås, men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 7d6fa...5f3
Vinnerloddet Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Du kjenner han jo litt. Hvorfor ikke bare sende han en melding på Facebook eller på sms og be han ut på en date. Trenger ikke gjøre det mer komplisert enn det.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Just now, Vinnerloddet said: Du kjenner han jo litt. Hvorfor ikke bare sende han en melding på Facebook eller på sms og be han ut på en date. Trenger ikke gjøre det mer komplisert enn det. Jeg er ikke helt uenig med deg, men jeg kjenner han ikke godt nok til å vite om han kan være "den rette". Jeg vet så klart at å finne ut av det er hele poenget med dating, men jeg liker ikke egentlig dating som konsept. Det blir veldig rart for meg å gå inn i en relasjon med den hensikt å bli et par, og det gjør mye med hvordan man forholder seg til hverandre. En annen ting er at han lenge har vært i et forhold, som tok slutt for noen måneder siden. Tingen er at det er ingen åpenbar grunn til at jeg vet dette, så det kan framstå rart å be han på en date. Og ja, det er greit å si at jeg overanalyserer ting nå. Anonymkode: 7d6fa...5f3 1
Vinnerloddet Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Jeg kan forstå at du ikke liker dating som konsept. Samtidig sier du at du er veldig betatt av han. Så hvis dere ikke treffes til vanlig, og du veldig gjerne vil bli kjent med han, må du nesten ta initiativ til å treffe han på en eller annen måte. Og da er det invitere han på en date en måte å bli kjent med han på og se om han er interessert. Og det er vel ingen grunn til at han skal lure på hvordan du vet at det er slutt mellom han og den forrige kjæresten hans. Jeg tenker at av og til må du bare hoppe i det hvis du er interessert i han. Du har ingenting å tape på det. Og det er synd å sitte om ett år og angre på at du aldri tok sjansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå