Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt flere av disse før, og sånn jeg har forstått det så skal jo den eventuelle positive streken være ikke langt fra kontrollstreken. Jeg har ikke sett denne streken her før på tidligere jeg har tatt, men i dag har den altså vært på to strimler. Er egentlig innforstått med at det ikke er en positiv strek, grunnet plasseringen, den er jo helt ute i kanten. Men jeg undrer jo litt likevel, siden jeg ikke har sett det før. Flere som har opplevd dette? Er av typen rfsu test ofte.k9c6qg.jpg

Anonymkode: f3db0...52e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

er nok der stoffet som reagerer på gravidhormonet er. Altså mellom nederste strek til de røde er det innsatt med stoff som tiltrekker seg urinen. Men ser da en rødaktig strek på kanten der den positive streken skulle vært også? Har du dyppet eller tisset på pinnen? Ser ut som det er for mye urin på den.

Anonymkode: 92807...441

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er nok der stoffet som reagerer på gravidhormonet er. Altså mellom nederste strek til de røde er det innsatt med stoff som tiltrekker seg urinen. Men ser da en rødaktig strek på kanten der den positive streken skulle vært også? Har du dyppet eller tisset på pinnen? Ser ut som det er for mye urin på den.

Tusen takk 🙂 Tenkte det var noe sånt ja, var bare at jeg aldri har sett det på de andre. Ser seg jo blind på all testingen etter hvert, hehe. Synes du det? Nei har dyppet den, passer på å aldri komme over max grensen. Holder den ca 5 sec i glass, så umulig at det er for mye urin på den. Hmm, jeg får ta en ny i morgen tidlig å se hvordan den er. Ble ikke på morgenurin heller denne her. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dxfva9.jpg

Her er et klarere bilde. Der den røde skyggen er, det er vel der streken skal være ja. Nå som du nevnte det, jeg ser noe der, men... Den ser veldig feil ut. Åh, stress altså... 😂

AnonymBruker
Skrevet

jeg ser i såfall en antydning til strek der😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg ser i såfall en antydning til strek der😀

Jeg våger ikke håpe... 😳 Det blir en lang natt dette her kjenner jeg! Var så opptatt av den andre streken at ikke før nå når jeg studerte nærmere så jeg denne her også. Nei vet du, prøvere burde jo til slutt ha egne kontaktpersoner for å sjekke over testene. Jeg har soleklart begynt å se streker når de ikke er der og omvendt for lengst... 😅

AnonymBruker
Skrevet

Dyppet du kanskje for dypt i urinen siden det rant over slik?

Anonymkode: b78d0...d0e

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dyppet du kanskje for dypt i urinen siden det rant over slik?

Anonymkode: b78d0...d0e

Nei, gjorde ikke det, var «langt» igjen til maxgrensen... Tok ny litt tidligere i dag, fikk samme svake, merkelige greiend som den over. I morgen blir det digital 🙄

Skrevet
På 25.6.2018 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Nei, gjorde ikke det, var «langt» igjen til maxgrensen... Tok ny litt tidligere i dag, fikk samme svake, merkelige greiend som den over. I morgen blir det digital 🙄

Hvordan gikk den digitale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...