Baby Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Er dette en all right telefon? Hva ville dere gitt for en brukt en?
Superlammet Skrevet 4. mars 2005 #2 Skrevet 4. mars 2005 Er dette en all right telefon? Hva ville dere gitt for en brukt en? Kommer ann på hvor godt brukt den er.. 200,-?
Cronos Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 Telefonen er i seg selv veldig bra, den. Det som kan skje ett en viss tids bruk er at joysticken blir litt dårlig. Noen få hundrelapper er vel riktig pris.
Gjest happyending Skrevet 4. mars 2005 #4 Skrevet 4. mars 2005 Ja, kommer helt an på om det er garanti på den eller ikke.. Men ikke mer enn 300 kr hvis det er mye garanti igjen på den...
koldbruna Skrevet 4. mars 2005 #5 Skrevet 4. mars 2005 Telefonen er i seg selv veldig bra, den. Det som kan skje ett en viss tids bruk er at joysticken blir litt dårlig. Noen få hundrelapper er vel riktig pris. Enig. Jeg fikk denne tlf av min mann til JUL..og joysticken min er håpløs til tider..Ja jeg bruker tlf min mye. Koldbruna
Tuddelidu Skrevet 4. mars 2005 #6 Skrevet 4. mars 2005 Det som er mest irriterende, er at den er så TREIG :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå